11 Reacties

2 jaar geleden

Hoelang ben je zwanger? :) ik was gister precies 4 weken (op mn nod dag) en had dat ook na werk de avond bloedverlies dus ik dacht oh shit maar vanochtend niks? Maandverbandje schoon!

2 jaar geleden

Ik ben 6+4 vandaag.. ik heb op dag van NOD echt spotting gehad. Sorry voor de foto maar dit was het gisteravond.

2 jaar geleden

Ziet er niet verontrustend uit vind ik hoor. Maar bel je verloskundige, ze kunnen vanaf nu zien of het hartje van je wondertje klopt! Dat zou mij iig rust geven. Laat je het nog weten? Ik duim voor je🍀 zolang je geen stolsels of echt krampen heb zit het goed 👍🏼

2 jaar geleden

Kan ook zijn omdat je gewerkt hebt en inspanning geleverd waardoor dit gebeurt. Je baarmoedermond is beter doorbloed

2 jaar geleden

Reactie op Manonv94

Kan ook zijn omdat je gewerkt hebt en inspanning geleverd waardoor dit gebe ...
Ik werk in de gehandicaptenzorg, denk je dat dat inderdaad zou kunnen komen door fysiek werk?

2 jaar geleden

Reactie op TeamGirl

Ziet er niet verontrustend uit vind ik hoor. Maar bel je verloskundige, ze ...
Ik mag donderdag voor een echo.. dus ik zal het even moeten afwachten denk ik.. ik laat het weten hoor! Ik hoop dat de echo goed mag zijn..

2 jaar geleden

Reactie op brechtje1712

Ik werk in de gehandicaptenzorg, denk je dat dat inderdaad zou kunnen komen ...
Dat kan zeker, tillen, bukken is allemaal inspanning voor je bekkenbodem. Ik werk in de thuiszorg heb 2 zwangerschappen zonder klachten of bloedverlies tot 36wkn doorgewerkt. Maar kan zeker door inspanning komen.

2 jaar geleden

Vooral na eerdere miskraam extra spannend hè! Herkenbaar! Ik had dit gisteravond ook. Bijna in zelfde termijn als jou, ik 2 dagen korter. Gebeld en ze zei kan er goed bij horen. Afwachten tot woensdag, mn eerste echo. Ik duim voor je!😘✨

2 jaar geleden

Heb je gemeenschap gehad? Daar had ik daarna deze afscheiding van

2 jaar geleden

Ik had bij 5+5 ook roze afscheiding en bij 6+5 bruine, maar die dag ook naar de vk geweest en een echo laten maken maar t baby’tje lag er nog mooi met een kloppend hartje

2 jaar geleden

Hee meiden. Ik heb vandaag geen roze afscheiding of bloed meer gezien. Én een hele donkere action test net nog! Dus ik denk dat het kleintje nog goed zit.