Over anderhalve week hebben we de termijnecho en daarna wil ik toch aan mijn collega's laten weten dat we een tweede kindje verwachten.
Nu dacht ik zelf aan blauw/roze snoepgoed in een pot doen op ons kantoor en daarop een echofoto ofzo of gewoon een tekst.
Online kan ik wel snoep vinden om er in te doen maar de verzendkosten zijn behoorlijk hoog. Weet iemand waar je zoiets ook gewoon in de winkel kunt kopen? Of een ander leuk idee? Bakken is niet mijn hobby. 😂😂
In de Red Band Funky mix zitten (onder andere) roze/blauwe snoepjes! Roze snoep is er sowieso wel veel, denk aan cadillacs, biggetjes etc. Blauw zijn ook de Red Band juicy bites in frambozen smaak :) Veel succes!
Bij de bakker of Hema hebben ze van die chocolade schijfjes met roze/witte en blauwe/witte muisjes. Wij hebben dat in een schaal op tafel gezet en gewacht tot iemand het opviel (vrij snel haha)
Bedankt voor de leuke tips! Ik ga eerst de tips even af van winkels die bij ons in de buurt zitten. Lukt het daar niet, kan ik altijd nog even iets verder rijden. Gelukkig heb ik nog ruim een week, want over een week pas de termijnecho. En eerder wil ik het eigenlijk niet vertellen