14 Reacties

2 jaar geleden

Ik had dit precies het zelfde Vanochtond contact op genomen met vk want had dit al vanaf donderdag ze zei dat het door de geslachtsgemeenschap kan komen, maar ik heb een miskraam hiervoor gehad dus moet me echo toch voor de zekerheid vervroegen

2 jaar geleden

Wat vereveld. Ik zou even afwachten of het ook erger wordt of misschien weg is straks. Je kan volgens mij altijd de verloskundige bellen voor advies. Succes!

2 jaar geleden

Rozige afscheiding kan normaal zijn, als je echt gaat bloeden zsm verloskundige bellen! Zelf heb ik 5 dagen lang bloedverlies gehad, morgen de echo, maar ik denk dat er niets meer zit. Bij twijfel altijd verloskundige bellen! Beter teveel dan dat je je extreem zorgen maakt.

2 jaar geleden

Reactie op Sachaa

Ik had dit precies het zelfde Vanochtond contact op genomen met vk want had ...
Ik heb inderdaad gisteren geslachtsgemeenschap gehad.. hopelijk komt het hierdoor

2 jaar geleden

Dankjewel voor jullie snelle reacties 😊 nu denk ik natuurlijk dat ik buikkrampen ervaar maar kan ook zijn dat je nu van alles voelt ..

2 jaar geleden

Ik heb ook al paar dagen bloedverlies en vanmiddag, op aanraden van iemand uit dit forum, een vervroegde echo ingepland. Morgen 12:00u krijg ik duidelijkheid. Heb ook geen symptomen, buiten slechte huid en vermoeidheid. Dus verwachting is laag… Laat je weten hoe het afloopt?

2 jaar geleden

Reactie op Feliciènne

Ik heb ook al paar dagen bloedverlies en vanmiddag, op aanraden van iemand ...
Ja. Ik heb eenmalig gehad, nu natuurlijk bij iedere toiletgang checken.. ik laat het voor nu zo.. heb 30dec pas mijn 1e echo dus mocht ik geen echt bloedverlies meer hebben ga ik niet aan de bel trekken.. laat jij ook wat weten ?

2 jaar geleden

Reactie op Feliciènne

Ik heb ook al paar dagen bloedverlies en vanmiddag, op aanraden van iemand ...
Ohh niet fijn! Ik heb morgen ook de echo om te zien of er nog iets zit, maar de test was al negatief dus ga ervan uit dat het weg is.

2 jaar geleden

Kan komen door seks. Ik verloor op 4 weken ook wat bloed (bij afvegen, spotjes in slip). Vervolgens eind week 5 weer spotting en uiteindelijk ook een stolsel en slijm. De verloskundige keek mee naar het verlies en adviseerde ons voor te bereiden op een miskraam. Maar die kwam niet. Vandaag vervroegde echo en… een kloppend hart! Waar het bloed vandaag komt is nog onduidelijk, maar er zit een gezond kloppend baby’tje van 6+3weken te wachten. Het kan dus ook helemaal goed gaan en is niet altijd een miskraam! Maar bij zorgen zou ik altijd de verloskundige bellen, zij kunnen meedenken en geruststellen.

2 jaar geleden

Reactie op Labello

Kan komen door seks. Ik verloor op 4 weken ook wat bloed (bij afvegen, spo ...
Ja ik hoop het dat het daardoor komt. Ik ga mijn mindset wel wat veranderen.. ik ga er een beetje van genieten maar al een gedeelte ga ik ervan uit dat het niet goed is. Als de 1e echo dan goed is dan ben ik niet zo teleurgesteld dan dat het niet goed is

2 jaar geleden

Goedemorgen Dames, Ik heb sinds gisteren bloedverlies ik maak me zo zorgen😭😭 huisarts & ziekenhuis adviseren om af te wachten maar het voelt niet goed aan.💔

2 jaar geleden

Heel herkenbaar. Vandaag precies 6 weken zwanger, en sinds gisteren ook wat bloedverlies. De VK gebeld en zij gaf aan dat dit vaker voorkomt dan mensen denken. Ik heb geen krampen of andere symptomen dat erop wijst dat er ook maar iets mis is met de baby. Hopelijk over 2 weken toch een kloppend hartje op de echo..

2 jaar geleden

Heel herkenbaar. Vandaag precies 6 weken zwanger, en sinds gisteren ook wat ...
Ik denk toch dat we gewoon moet afwachten hoe moeilijk het ook is.. ik zojuist ook wat bruinige afscheiding.. ik ga er gewoon vanuit dat het niet goed is. Ga proberen me verder niet druk te maken en dan zie ik het vanzelf wel

2 jaar geleden

Reactie op Sjck1992

Ik denk toch dat we gewoon moet afwachten hoe moeilijk het ook is.. ik zoju ...
Ja we kunnen niks anders dan afwachten. Hoe moeilijk ook. Succes! Hopelijk is het ons toch gegund ❤️