15 Reacties

vorig jaar

Die van mij heeft het vorige week gehad, ze heeft er helemaal niet op gereageerd, alleen de prik zelf deed pijn en dat is altijd zielig om te zien natuurlijk 🙈

vorig jaar

Hier vorige week gekregen, dagje erna huildagje gehad, maar verder prima. Had er ook wat angst voor

vorig jaar

Mijn zoontje heeft zijn vaccin al gekregen. Hij heeft er geen last van gehad, ze kunnen hier ook geen koorts op maken want ze dienen al antistoffen toe. Bij andere vaccins dienen ze het antigen van die specifieke bacterie toe waardoor ze dan wel koorst kunnen doen omdat het lichaam zelf nog antistoffen moet aanmaken. Het enige vervelende is wel dat het een grote hoeveelheid vloeistof is die traag toegediend moet worden, hierdoor moest mijn zoontje hard huilen. Hij was na het prikje wel snel getroost

vorig jaar

Mijn dochter heeft dit gisteren ochtend gehad. Heeft er niet op gereageerd. Enkel echt wel een huildagje gehad/ moeilijk in slaap geraken/ lastig zijn...

vorig jaar

Hier geen bijwerkingen. Enkel een hele grote huilbui tijdens het prikje.

vorig jaar

Bij ons op 7 okt gekregen. Ze heeft er grotendeels geen last van gehad . 1 dagje wat moeilijker nadien prima

vorig jaar

Hier ook enkel last gehad van de prik zelf die lang duurt. Geen klachten nadien...

vorig jaar

Bij ons vandaag. Heb er nog niets van gemerkt voorlopig... Buiten dat ze misschien wat meer gepakt wil worden.

vorig jaar

Het stelt me gerust te zien dat jullie kleintjes er geen of weinig last van hadden, ons popje krijgt het morgen dus ben benieuwd
Hier geen bijwerkingen (toen 9weken), ze heeft hem op 4 oktober gekregen, enkel even schrikken/huilen tijdens het prikje maar hierna snel weer vergeten en nergens last van gehad.

vorig jaar

Mijn zoontje (9weken) had enkel last van de prik zelf. De dag zelf wat extra geslapen en wat extra knuffelen. Maar geen koorts ofzo gekregen

vorig jaar

Hier al gehad en niet gereageerd :)

vorig jaar

Het is geen vaccin, enkel antistoffen dus ze kunnen er ook geen koorts van krijgen. Hier vorige week gehad en enkel even wenen tijdens de prik zelf, voor de rest niets van gemerkt.

vorig jaar

Hier heel hard geweend van de prik zelf. Veel harder dan van de andere vaccins. Kinderarts zei dat het ook ene groot vaccin is (veel vloeistof). Maar achteraf geen bijwerkingen of last

vorig jaar

Mijn dochtertje heeft ze deze ochtend gehad. Niet echt gereageerd op de prik en voorlopig ook nog geen last achteraf 🤞🏻