20 Reacties
één maand geleden
Herkenbaar! Onze dochter is nu 17 wk en heeft de afgelopen nachten ook zoveel last van scheetjes.. Het gekke is dat dit tegelijk begon met sprong4/slaapregessie.
Zouden ze er misschien meer last van kunnen krijgen door de onrust in hun lichaam?🫢 Hier drinkt ze namelijk wel anders ook door de sprong.
één maand geleden
Wow hier ook!!! Morgen 16 wk en het ging echt net 2 weken wat beter en vanacht weer rampzalig!!!
één maand geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Herkenbaar! Onze dochter is nu 17 wk en heeft de afgelopen nachten ook zove ...
Omg onze baby zit ook in sprong 4/slaapregressie en heeft er min of meer sinds de start daarvan ook meer last van. Zo had ze de afgelopen twee dagen ineens niet gepoept (vandaag gelukkig al weer drie keer) en vaak ‘s nachts als je haar uit bed haalt voor een voeding dat ze meteen allemaal scheten laat en dat ze er soms miepsig door is enz. Misschien heeft het dus inderdaad verband met die sprong/regressie?!
één maand geleden
Mijn jongetje is morgen 16 weken en de krampen waren weg, en zijn weer terug. Inclusief overstrekken en echt huilen en jammeren van de pijn. CB gaf aan dat het werkelijk aan alles kon liggen, maar niet verontrustend is. Vooral vervelend. Heb zo met m’n jongetje te doen.
25 dagen geleden
Oké ik word wel “blij” van de reacties. Heeeel herkenbaar dus… misschien inderdaad iets met sprong 4 🥺
25 dagen geleden
Reactie op Fenke1994
Omg onze baby zit ook in sprong 4/slaapregressie en heeft er min of meer si ...
Jaaa vooral snachts idd! Bij ons drinkt ze namelijk in de nacht ineens mega onrustig. Hierdoor denk ik dat ze ook automatisch last van haar buik krijgt??
25 dagen geleden
Reactie op Fenke1994
Oh ik heb juist het idee dat als ze last heeft van d’r buik dat ze dan onru ...
Dat zou ook kunnen!
25 dagen geleden
Reactie op Fenke1994
Oh ik heb juist het idee dat als ze last heeft van d’r buik dat ze dan onru ...
Hebben wij ook!
14 dagen geleden
Ik wordt hier echt moedeloos van. Alles wat moeizaam en met huilen gaat is te herleiden op buikpijn, terwijl we verder echt wel een makkelijke baby hebben. Vanmorgen jammerig/ontevreden en een super onrustig dutje: daarna 2x met een halfuurtje er tussen d’r luier vol gepoept. Vanavond al mega lang bezig met proberen te laten slapen maar ze wordt de hele tijd wakker: steeds scheetjes tussendoor. Als ze een keer ‘s nachts eerder wakker wordt dan normaal voor haar voedingen is ze ook zodra je dr oppakt en tijdens de voeding aan het scheten. Ik let echt goed op d’r hongersignalen en vermoeidheidssignalen (wat we volgens mij ook echt goed doen) en probeer alles goed te doen en dan komt die buikpijn weer roet in het eten gooien 😪😒
14 dagen geleden
Reactie op BelleC
Hier ook opeens veel scheetjes in de periode dat ze volgens mij ook door ha ...
Ja hier ook, enorm stinken terwijl ik ze eerder nooit rook
12 dagen geleden
Onze dochter (16 weken) wordt elke ochtend rond 06:00 uur huilend wakker door de scheetjes. Overdag lijkt ze er minder last van te hebben. Ook heeft ze sinds een aantal weken een stuk minder vaak ontlasting wat haar ook in de weg lijkt te zitten. Hopen dat dit toch snel ophoudt.