14 Reacties

2 jaar geleden

Als je op je zij ligt. Mijn vriend vind het prima, maar ik vind het zelf niet zo’n ‘lekker’ standje. Daarbij heb ik ook geen behoefte en absoluut je zooi bij je houden, onder de douche wordt ik dan wel ineens opgewonden maar dan nog meer als ik zelf iets onderneem als dat ik m’n vriend er in betrek 😂 arme man

2 jaar geleden

Reactie op braam0

Als je op je zij ligt. Mijn vriend vind het prima, maar ik vind het zelf ni ...
Daarbij op de bank, op de hurken, vind ik wel een fijne positie. Doet geen zeer en is niet onaangenaam door de manier waarop je kunt leunen. 🫠

2 jaar geleden

Lepeltje lepeltje of doggy

2 jaar geleden

Eigenlijk vind ik alleen doggy nog fijn. Heb ook echt al een flinke buik (2e zwangerschap) en in andere posities snel last van mijn stuitje

2 jaar geleden

Op je zij idd (lepeltje lepeltje). Hier is het seksleven echt gedaald 😂 Mijn man durft ook niet meer zo goed nu hij de baby ook goed voelt schoppen, hij vind seksen dan maar gek 😆

2 jaar geleden

Seks?!🤣

2 jaar geleden

Reactie op Babybruin

Seks?!🤣
Dit dus haha! Ben ik de enige die hier echt geen behoefte aan heeft 🙈. Gebeurd echt nog maar 1x in de maand nu ik zwanger ben. Ik help hem wel af en toe met mijn hand en mond hoor haha.

2 jaar geleden

Dit dus haha! Ben ik de enige die hier echt geen behoefte aan heeft 🙈. Geb ...
Hier wel de behoefte maar als we bezig zijn en ik voel de baby bewegen is het ook meteen klaar🫠

2 jaar geleden

Hier lukt het nog in missionaris, mits mijn vriend dan hoog op zijn armen leunt, want ik wil echt niet dat mijn buik geraakt wordt. Of doggy. Ik heb geen zin in “moeite” voor standjes verder 😬 Hij mag mijn buik ook niet aanraken bij het voorspel, dat is babygebied en als ik de baby voel heb ik ook geen zin meer. Alsof er iemand meekijkt ofzo 😅😅

2 jaar geleden

Tegenwoordig is het doggy of lepeltje lepeltje of soms ga ik gehurkt op hem zitten, dit ook vooral omdat ik veel last heb van mijn bekken en gek genoeg deze positie de pijn vermindert en dat ik het nauwelijks voel! Ik heb er sinds kort ook niet meer zo’n zin in omdat ik me graag bezig hou met de connectie van mij en de baby en vooral voor de vader. Ik lig liever te kroelen en te kletsen tegen de baby dan dat mijn vriend en ik elkaar de hoeken van de kamer laten zien😆😂

2 jaar geleden

Achterstevoren bovenop. 🤠

2 jaar geleden

Wat fijn dat er mensen zijn die nog wel seks hebben. 🤣 Hoofd staat er hier totaal niet naar. Zien elkaar wel weer 6 weken na de bevalling vriend 🫣

2 jaar geleden

Reactie op Marlieke85

Wat fijn dat er mensen zijn die nog wel seks hebben. 🤣 Hoofd staat er hier ...
Hahahahah dat dus. Ik dacht ook ‘seks? Wat is dat?’ 🤣

2 jaar geleden

Ik had laatst bij missionaris een dik kussen onder mijn billen zodat die gelift werden en mijn man er beter bij kon (hij zit dan gewoon rechtop en ik lig).. Bij doggy manoeuvreer ik met mijn slaapkussen zodat ik beter ondersteunt wordt en mn buik vrij kan blijven