251 Reacties

2 jaar geleden

Aangezien ons geboorte pakje nog in een verhuisdoos verstopt zit; deze heb ik gekocht! Misschien dat er nog een vestje overheen moet en sokjes erbij aan maar die kan ik altijd nog aanschaffen Ook had ik deze al gekocht voordat ik wist wat het wordt, we krijgen een jongen 🩵

2 jaar geleden

Ik ga deze bestellen ♡

2 jaar geleden

Mijn dochters hebben dit pakje uitgekozen voor hun broertje!

2 jaar geleden

Voor onze tweeling 🥰🥰

2 jaar geleden

Voor onze Tweeling 🥰

2 jaar geleden

Nu alleen nog iets in een kleiner maatje kiezen voor het geval dat

2 jaar geleden

Welke maat kopen jullie voor het geboortepakje?☺️

2 jaar geleden

Reactie op manalibra

Voor onze Tweeling 🥰
Heel mooi, waar zijn deze van?

2 jaar geleden

🥰

2 jaar geleden

Reactie op manalibra

Voor onze Tweeling 🥰
Waar is deze van

2 jaar geleden

Reactie op Babynumber2ontheway

Waar is deze van
Prenetal!

2 jaar geleden

Reactie op lilliemarie

Aangezien ons geboorte pakje nog in een verhuisdoos verstopt zit; deze heb ...
Ik heb dezelfde maar dan met “dreamteam” erop🥰. Het wordt het derde kindje in een samengesteld gezin dus daarom koos ik voor die tekst.

2 jaar geleden

Reactie op Frederique1997

Ik had bij mijn eerste alleen maar maat 56 gekocht, en dat was te groot. De kraamhulp gaf aan dat door te grote kleertjes zijn lichaamswarmte teveel verdween en hij dus moeite had/kreeg met zichzelf warm houden (ja, zelfs in de maand juli). Mijn man heeft toen op dag 2 rompertjes in maat 50 gekocht bij de Hema. Het was niet erg want het was zo gekocht.

2 jaar geleden

Waarschijnlijk gaan wij voor deze. Maatje 50

2 jaar geleden

Ik heb maat 56 gedaan, omdat maar halve cm verschilde met maat 50. Dit was met een aantal pakjes zo dus meeste maat 56 besteld. Tip, bestel meerdere maten en dan f vergelijken

2 jaar geleden

Ik zou voor de zekerheid iets in beide maten kopen en klaarleggen/meenemen. Ik had een setje in maat 50 (mutsje, romper, pakje, sokjes) en maat 56 (idem) apart in een ziplock zakje met erop geschreven welke maat het was. Makkelijk voor degene die de baby aankleedt en jij hebt er geen omkijken meer naar 😊

2 jaar geleden

Reactie op SJZ

Ik zou voor de zekerheid iets in beide maten kopen en klaarleggen/meenemen. ...
Precies zo heb ik het ook gedaan bij mijn eerste 2 kinderen maar allebei hebben ze zeker 6 weken in maat 50 gepast terwijl ze gewoon gemiddeld waren qua gewicht. Nu hebben we voor dit pakje gekozen

2 jaar geleden

Wij hebben dit pakje, cadeau gekregen van mijn zusje 🎀

2 jaar geleden

Deze set van noppies 😍

2 jaar geleden

Nog even afwachten welk mutsje erbij mag 🩵🩷? (Pakje is van Mac Illusion)