251 Reacties
2 jaar geleden
Aangezien ons geboorte pakje nog in een verhuisdoos verstopt zit; deze heb ik gekocht! Misschien dat er nog een vestje overheen moet en sokjes erbij aan maar die kan ik altijd nog aanschaffen
Ook had ik deze al gekocht voordat ik wist wat het wordt, we krijgen een jongen 🩵

2 jaar geleden
Reactie op lilliemarie
Aangezien ons geboorte pakje nog in een verhuisdoos verstopt zit; deze heb ...

Ik heb dezelfde maar dan met “dreamteam” erop🥰. Het wordt het derde kindje in een samengesteld gezin dus daarom koos ik voor die tekst.
2 jaar geleden
Reactie op Frederique1997
Welke maat kopen jullie voor het geboortepakje?☺️
Ik had bij mijn eerste alleen maar maat 56 gekocht, en dat was te groot. De kraamhulp gaf aan dat door te grote kleertjes zijn lichaamswarmte teveel verdween en hij dus moeite had/kreeg met zichzelf warm houden (ja, zelfs in de maand juli). Mijn man heeft toen op dag 2 rompertjes in maat 50 gekocht bij de Hema. Het was niet erg want het was zo gekocht.
2 jaar geleden
Ik heb maat 56 gedaan, omdat maar halve cm verschilde met maat 50. Dit was met een aantal pakjes zo dus meeste maat 56 besteld. Tip, bestel meerdere maten en dan f vergelijken
2 jaar geleden
Ik zou voor de zekerheid iets in beide maten kopen en klaarleggen/meenemen. Ik had een setje in maat 50 (mutsje, romper, pakje, sokjes) en maat 56 (idem) apart in een ziplock zakje met erop geschreven welke maat het was. Makkelijk voor degene die de baby aankleedt en jij hebt er geen omkijken meer naar 😊
2 jaar geleden
Reactie op SJZ
Ik zou voor de zekerheid iets in beide maten kopen en klaarleggen/meenemen. ...
Precies zo heb ik het ook gedaan bij mijn eerste 2 kinderen maar allebei hebben ze zeker 6 weken in maat 50 gepast terwijl ze gewoon gemiddeld waren qua gewicht.
Nu hebben we voor dit pakje gekozen

2 jaar geleden
Nog even afwachten welk mutsje erbij mag 🩵🩷? (Pakje is van Mac Illusion)