6 Reacties

4 weken geleden

Mn dochtertje is ongeveer even oud maar die had dat een tijd terug ook weer. Heb zelfs een moment weer van 8 avond tot 4 snachts lopen wiegen en troosten. Niks hielp .. en ben alleen dus dat brak goed op.. Enige wat troostte waren melk flesjes weer . En ze krijgt er nog 3 馃檲 en eet veel....en wat hielp voor slapen in badje om lekker moe te worden. Achteraf gezien kwamen 4 kiezen tegelijk eraan, maar die voelde je nog niet. En ik denk combi met groeispurt als ik zag hoe ze at en ernaast hoeveel kunstvoeding ze nog wilde

4 weken geleden

Ah ja misschien kiezen ook weer. Helaas nu ook de nacht... al uren bezig en wiegen. Helaas weigert ze ook flesjes in de nacht :( Wat pittig om die nachten alleen te moeten doen. Kan me voorstellen dat dat op breekt. Hopelijk slaapt ze nu weer goed!

3 weken geleden

Reactie op Lott987

Ah ja misschien kiezen ook weer. Helaas nu ook de nacht... al uren bezig en ...
Hier gaat het nu weer beter! En ze mag ook graag dansen. Ik merk als ik haar voor slapen even laat dansen dat ze zichzelf wat meer moe maakt ook 馃槵 af en toe jammert ze in slaap nog wat. En vanavond na 1 cyclus even wakker , ik denk nachtmerrie ofzo..leek het echt op..was ook snel getroost en wilde verder slapen. Ze leren ook zoveel en onthouden nu dingen waar ze over dromen. En toen het zo slecht ging werkte badje voor slapen echt goed. Als ik haar op bed gelegd had ging meestal 1 cyclus goed en erna weer ontroostbaar. Ik gaf me.er maar aan over. Haar in badje en zelf onder de douche soms wel half uur. Zelf ontspannen met die warmte en zij lekker moe worden. En dat hielp. Heel erg misschien 馃檲 maar voor mij enige oplossing geweest. Een tijdje dagen achter elkaar hetzelfde. En nu ik denk een week gaat het weer super goed. Nu mama nog eens leren op tijd slapen en rust te vinden. Want zo kom ik nog steeds niet aan slaap 馃ぃ馃檲

2 weken geleden

Alsof ik mijn eigen verhaal lees Lott! 馃槄 hier precies hetzelfde. Lig nu weer in bed met haar, ze slaapt eindelijk na 1,5 uur. Tot vorige week altijd gewoon op bed kunnen leggen en zwaaien, weglopen en ze sliep. En is het meteen krijsen

2 weken geleden

Mijn zoontje (15 maanden) heeft dit ook, echt pure paniek wanneer we hem in de avond in bed neerleggen. Ik heb sinds zaterdag een nachtlampje op zn kamer, nu huilt die 2 minuten, en daarna gaat hij slapen. Dus misschien een nachtlampje proberen?馃槉

vorige week

Reactie op bovo

Mijn zoontje (15 maanden) heeft dit ook, echt pure paniek wanneer we hem in ...
Super bedankt voor de tip!! Sinds we een nachtlampje gebruiken kunnen we haar weer in bed leggen zonder huilen