15 Reacties

6 maanden geleden

Ik dacht ook dat onze kleine het te koud had nu afgelopen weekend de slaapzak van lodger gekocht wilde eerst een puckababy deze zijn stukgoedkoper en een TOG van 3.2. Ik vind het een aanrader onze kleine man slaapt weer heerlijk

6 maanden geleden

Onze dochter slaapt daar ook in, met alleen een lange mouwenromper eronder, kamer is ook 18°. Nergens last van, als ik haar eruit haal is haar lichaampje lekker warm.. Ik vind de slaapzakken van de C&A ook fijn!

6 maanden geleden

Reactie op Eefje01

Ik dacht ook dat onze kleine het te koud had nu afgelopen weekend de slaapz ...
Heb je foto welke precies dat is?

6 maanden geleden

Ik heb de 4 seizoenen van lodger die je van 4 maanden tot, naar wat ze zeggen, 3 jaar kunt gebruiken. Nog weinig recensies over maar heb m binnen en ben wel tevreden over de kwaliteit. Was vorige week voor 70€ te koop en heb m aangeschaft , goedkoper dan puckababy en wat ik bij deze handig vind, is dat je m zo kunt ritsen dat je de baby in de maxi mee kunt nemen zonder hem eruit te moeten halen. Handig voor bij opa en oma als ie daar slaapt ☺️ Voor nu ook even de hema in gebruik en lijkt wel warm genoeg ook al is de kamer 17 graden 🌡️ https://www.lodger.com/nl-nl/producten/1335,-41184/4-seizoenen-slaapzak

6 maanden geleden

Ik heb die ook voorbij zien komen op TikTok. Ik heb alleen geen Hema slaapzaken. Voor de winter heb ik 1 van little dutch en 2 van jollein. Heerlijk zacht zijn ze, niet gevoel dat mijn kleine het koud had in die slaapzak, hij is nu een peuter dus draagt er geen meer

6 maanden geleden

Wij hebben ook de slaapzak vd Hema, ze slaapt met een lange mouwen romper eronder. Op haar kamertje is het rond de 19 graden.

6 maanden geleden

Ik heb een slaapzak van Jollein (die met allerlei diertjes) op de website staat beschreven dat de tog waarde 3 is maar op het kaartje 3.5. Hij slaapt er nu zelfs met een korte mouwen romper en heeft het lekker warm 😊

6 maanden geleden

Welke maat hema slaapzakken gebruiken jullie? M'n zoon heeft nu maat 62 en wilde ook een slaapzak van de hema halen maar de ene is tot maat 62 en de andere vanaf 68 Is een beetje zonde om voor 3 weken een maat 62 te halen

6 maanden geleden

Reactie op nikster2

Welke maat hema slaapzakken gebruiken jullie? M'n zoon heeft nu maat 62 en ...
Wij gebruiken die vanaf 68 (ze heeft maar 62), maar gaat goed. Je kan controleren of het veilig is door te kijken of hij met z’n hoofdje weg kan zakken in de hals. Zo niet; dan kan je gewoon 68 gebruiken.

6 maanden geleden

Reactie op Belle1988

Ik heb de 4 seizoenen van lodger die je van 4 maanden tot, naar wat ze zegg ...
Dat je ‘m aan kan laten in de maxi cosi is wel echt een uitvinding! Thanks voor het linkje ☺️

6 maanden geleden

Heb je een ademend matras? Wij hebben die van Ikea (komen heel goed uit de rest) maar onze dochter (nu 3 jaar) bleef het koud hebben, ondanks dikke slaapzakken. We hebben een wollen onderlegger gekocht voor op het matras zodat ze veel minder warmte verliest. Dat werkte echt goed!

6 maanden geleden

Heb je een ademend matras? Wij hebben die van Ikea (komen heel goed uit de ...
Yes wij hebben ook die van de IKEA en ze ligt al sinds haar geboorte op een wollen onderlegger ☺️

6 maanden geleden

Voor mijn zoontje gebruik ik ook die van hema 3.0 tog. Hij slaapt erin met een romper lange mouw en trappelpyjama met voetjes eraan en nog een dekentje erover. Dit is prima voor hem bij ons is het zo 19 gr

6 maanden geleden

Reactie op L Louise

Yes wij hebben ook die van de IKEA en ze ligt al sinds haar geboorte op een ...
Ow jammer, dan is dat ook geen oplossing meer ;)

6 maanden geleden

Ik heb ook de 4 seizoenen van Lodger. Echt een top ding (lekker warm)en je kindje kan er ook nog mee in de maxi cosi. Wat ik erg handig vind als ik haar straks na werk laat mee neem vanaf oma.