7 Reacties

2 jaar geleden

Ziek melden weet geen andere optie😋

2 jaar geleden

Waarom zou je niet gaan? Je baby zit nu nog heel beschermd in je baarmoeder achter je schaambot. Maar als je niet iwl zou ik gewoon zeggen dat je ziek bent.

2 jaar geleden

Je zou kunnen zeggen dat je door je rug bent gegaan, en niet wilt dat je er langer last van houd

2 jaar geleden

Reactie op Manonv94

Waarom zou je niet gaan? Je baby zit nu nog heel beschermd in je baarmoeder ...
Ja denk je? Ik ben geen ster in katten en ga heel langzaam. Dat weten zij ook. Dus ik dacht als ik nou heel langzaam ga… 😂 Maar toch ook weer eng. Wil niet dat er iets gebeurd haha. En het is op 1e kerstdag. Dus ziek melden vind ik ook zo dubbel. Dan denken ze dat ik de hele kerst ziek ben haha

2 jaar geleden

Reactie op Manonv94

Waarom zou je niet gaan? Je baby zit nu nog heel beschermd in je baarmoeder ...
Karten is een intensieve sport, gepaard gaande met snelheid. Mocht je je niet goed voelen, hartklachten hebben of wanneer er sprake is van andere fysieke omstandigheden, dan is het beter dat je niet gaat karten. Bij zwangerschap, nek- of rugklachten raden wij ook ten sterkste af om te karten. Je botst vollop elkaar. Ik zou het niet doen

2 jaar geleden

Reactie op Lins jo

Karten is een intensieve sport, gepaard gaande met snelheid. Mocht je je ni ...
Ja ben vooral bang voor anderen. Ik kan wel rustig doen. Maar als iemand niet uitkijkt zijn we verder van huis. Ik ga het niet doen. Nu alleen nog bedenken hoe haha

2 jaar geleden

Nou ik heb het opgelost hoor haha. Had van de fysio het advies gekregen om niet te karten omdat ik zo’n last van m’n nek heb. Wat een smoesjes haha. Hopelijk snel voorbij. Nu aanmoedigen en de vragen ontwijken