Hoi,
Ik ben al 2 weken verkouden waarbij ik last had van de holtes (nu niet meer) en heb sinds afgelopen woensdag echt bonkende hoofdpijn, waardoor ik bijna niets meer kan. Het zit vooral aan de voorkant (niet voorhoofd, maar een paar cm achter de haargrens) De hoofdpijn is er met name bij het bewegen, dus bukken, opstaan, draaien in bed, etc. Het is echt een snijdende pijn waarbij ik hard op mijn hoofd moet drukken bij de bewegingen om het iets te verzachten. Als ik eenmaal weer zit of lig of een paar stappen zet als het is weggetrokken, is het weer oke. Contact gehad met huisarts deze week en vanmorgen HAP gebeld want ik dacht echt dat mijn hoofd uit elkaar knalde zo pijnlijk. Maar ook die zegt: rust nemen en paracetamol. Dat doe ik al de hele week... Meer mensen die dit herkennen en hoe sla jij je er doorheen?
Ik heb nu ook ruim 3 weken last van verkoudheid en sinds 1 week nu echt ontzettende hoofdpijn. Dagelijks veel paracetamol en slapen tussendoor, maar lijkt maar “tijdelijk” even te helpen. Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts want ben beetje radeloos in wat te doen nog..
Ik heb na een verkoudheid zeker 2 weken last gehad van extreme hoofdpijn en kaakpijn. Inderdaad zoals je omschrijft het leek wel migraine zo heftig. Was hier echt een bijholteontsteking. 4x per dag 2 pcm kwam het nog doorheen. Verder gebruikte ik meerdere keren per dag een rhino horn om de boel te spoelen.