10 Reacties
21 dagen geleden
Hi,
Onze zoon is ook 16,5 week vanaf uitgerekende datum. En afgelopen week wel echt een pittige week gehad met tijdens zijn wakker momenten bijna alleen maar huilen. In de nacht slaapt hij goed af en toe wordt hij huilend (wakker?) maar valt daarna weer weg. Overdag vindt hij het wel moeilijker om zijn slaapjes aan elkaar te koppelen en wordt hij elke 30-45 minuten wakker.
Hier babbelt meneer ook minder en het belletjes blazen doet die ook niet meer dus denk inderdaad dat dat het sprongetje is. Het is weer even pittig maar ben ook wel heel benieuwd om te zien wat de veranderingen na deze sprong weer zijn ☺️
21 dagen geleden
Onze dochter is nu ook net voorbij de 16 weken, nouu mevrouw wilt ineens niet meer zelfstandig in slaap vallen. Moet echt met dr gaan liggen zodat ze rustig word. Ze is wel echt vrolijk en druk als ze wakker is maar zo niet toegeven als ze moe is. Ze drinkt ook minder soms drinkt ze van de 210 maar 120 bijv maar ze geeft wel duidelijk aan dat ze vol zit. Ze sliep door snachts nu komt ze vaak tussen 3/5 voor een flesje en dan rond 8 weer
21 dagen geleden
Ik merk nog niet echt iets van sprong 4. Snachts gaat nog steeds hetzelfde (goed eigelijk dus hopen dat het zo blijft). Overdag is altijd drama geweest met slapen dus daar merk ik geen verschil in slechter kan namelijk niet haha. Merk wel zoals je omschrijft dat het brabbelen en bellen blazen minder word en soms wat meer huilen.
20 dagen geleden
Hier ook nog amper signalen van sprong 4. Ze slaapt overdag en snachts nog goed. Soms beetje jengelig bij het in slaap vallen dan help ik haar door even te wiegen. 2 jaar geleden bij mn zoontje was het zwaar 6 weken lang pittige nachten met veel gekrijs en om de 45 min a 2 uur wakker. Hoop dat het deze keer meevalt.
18 dagen geleden
Hier is het volgens mij ook aan de gang. Vind dat ze ook slechter drinkt. Heel wild tijdens de fles, van links naar rechts draaien om maar alles te zien. Slecht aanhappen en veel weer uitspugen. Overdag slaapt ze ook slechter en ze komt ook slecht in slaap. Huilen valt wel mee, wel mopperen af en toe. Ook hapt ze ineens heel slecht aan. Kent iemand dit ook?
5 dagen geleden
Reactie op Sabb1993
Hier is het volgens mij ook aan de gang. Vind dat ze ook slechter drinkt. H ...
Dit is hier ook. Steeds kauwen op de speen, flessen niet leegdrinken en spugen. Herken t totaal niet! ‘s Nachts super vaak ‘wakker’, oogjes wrijven en speen nodig. Slapen bij papa en mama is ook een oplossing haha. In slaap vallen gaat inmiddels met veel minder huilen, dat is zo fijn!! Verder rolt hij op zijn buik, maar nog niet terug, dus dat geeft soms wat frustratie. Ben benieuwd hoe het nu bij anderen gaat!!
5 dagen geleden
Wat in nu merk is dat ze nu veel makkelijker even alleen in haar box te leggen is, kan lekker even spelen, zoo fijn! Ook inderdaad minder huilen voor het slapen, geeft zelf heel goed aan of ze moe is.. wel moet ik vaak haar flesje een 2e keer aanbieden na een uurtje, dan krijgt ze m wel leeg 😜 super afgeleid inderdaad! En savonds veel eerder moe, vaak om 6uur al..