60 Reacties

vorige maand

Jup, herkenbaar!

vorige maand

Ja ze is vreselijk dwars hier is verschonen draaaama ze huilt en gilt alsof ze vermoord word. Ook eten en drinken is een toestand ik ren zo beetje elke ochtend achte rhaar aan door de kamer om er wat pap in te krijgen.

vorige maand

Hier is het in de nacht gelukkig niet zo heftig, op wat uitzonderingen na. Maar vooral als hij wakker is een en al drama. Vanaf wakker worden alleen maar zeuren en huilen. Niks is goed en het maakt het thuis echt gespannen merk ik 🫣

vorige maand

Jaaa jeetje hier ook? Opzich gaat het eten wel oke! Ze wilt steeds meer. Dat is ook nieuw want daarvoor at ze echt super weinig. Maar mannnnn gillen dat ze doet! Om helemaal niets.. en ook echt haar zin willen en dan dramatisch huilen als ik haar zin niet geef. En ook niet alleen willen spelen meer? Moet haar echt vaak vasthouden zodra ik naar neer zet gaat ze huilen en achter me aankruipen. Pak haar dan wel meteen weer op want ik wil niet dat ze overstuur is. Maar dit is echt heel pittig. Wat een heftige sprong

vorige maand

Nou, herken alles momenteel wat hier gezegd wordt. Al 2 dagen op rij om 4:00 wakker en hij is ook de hele dag heel erg jammerig. Hoop dat deze fase snel weer voorbij is

vorige maand

Weet iemand hoelang dit gemiddeld duurt? 😅

vorige maand

Oooh herkenbaar! Hoop dat het snel over is want het is echt pittig. Ook dat gejammer de hele dag pfff

vorige maand

Jaa hier precies hetzelfde, compleet drama. Ik dacht dat tantrums pas vanaf 2 jaar begonnen 😭. Ik las dat de moeilijke fase van deze sprong gemiddeld 5 tot 7 weken kan duren... pffff iemand nog tips om hiermee om te gaan?

vorige maand

Reactie op Nathalievr91

Jaa hier precies hetzelfde, compleet drama. Ik dacht dat tantrums pas vanaf ...
Naar buiten gaan! Een andere omgeving doet vaak voor even wel goed. Voor de rest denk ik erbij neerleggen dat het even zo is, het gaat vanzelf weer voorbij.

vorige maand

Reactie op Nathalie 0419

Naar buiten gaan! Een andere omgeving doet vaak voor even wel goed. Voor de ...
Dit doen wij inderdaad ook. Als hij bozig is of jammerig, lekker naar buiten / naar de kinderboerderij of het centrum en hij jammert geen 1 keer 😊

vorige maand

Wat is dit voor sprong!!! Sliep altijd door en nu ineens elk uur wakker en huilen als ik haar terugleg heb bijna elk uur van de klok gezien vannacht en gisternacht

vorige maand

Het is vreselijk, wij moeten nog 3 dagen staat er in de app en dan is de sprong voorbij. Maar het is nog steeds aan de gang. ‘s nachts is het vreselijk zo hard krijsen alsof de vermoord word en ook al pak je der op ze gaat maar door tot het licht aangaat, en terug naar bed is onmogelijk. Elk dutje moet ze ineens weer inslaap gewiegd worden. Als ze overdag iets niet wil gaat ze gewoon op de grond liggen gillen, ik ben echt dood op. En merk ook echt dat er zoveel spanning is bij ons in huis iedereen is dood moe van de gebroken nachten 😩

vorige maand

Oh man wat een sprong is dit... Niet normaal spelen maar alleeeen maar uitdagen (door dingen te doen die niet mogen) en natuurlijk een driftbui als je haar dan weghaalt of corrigeert. Veel klagen, geen seconde bij mij vandaan en zodra ik opsta achter me aan, maar eigenlijk kan ik niks gezelligs doen ofzo want haar spanningsboog is megakort. Dus ze vraagt bijv om een boekje, dan is eerst al geen 1 boekje de goede, en ga je iets lezen dan klapt ze het boek weer dicht haha. 2 dutjes totaal weigeren, maar 1 dutje van max een uur doen en daardoor natuurlijk super moe. Ineens ook alleen nog aan de borst in slaap overdag (nooit gedaan). Nachten wisselen maar vaak wel einde nacht bij ons in bed belanden (want anders start de dag al rond 5 uur). Moet ik nog doorgaan? 😅

vorige maand

Reactie op Beanie85

Oh man wat een sprong is dit... Niet normaal spelen maar alleeeen maar uitd ...
Na een hele dag met haar ben ik geslooooopt, dit vreet energie zeg.

vorige maand

Reactie op Beanie85

Oh man wat een sprong is dit... Niet normaal spelen maar alleeeen maar uitd ...
Oh en tijdens het eten koken zeker ook alleen aan je been hangen waarbij niks goed is en een eeuwige klaagzang?😅

vorige maand

Reactie op Nathalie 0419

Oh en tijdens het eten koken zeker ook alleen aan je been hangen waarbij ni ...
Koken doe ik niet meer waar ze bij is, niet te doen! Dus; madame krijgt nu gewoon vroeg een potje, en ik kook voor ons als ze slaapt! 😅

vorige maand

Mijn god dat geklaaaaag en gezaag de hele dag 🤪 Lekkere combi met alles voorbereiden en leegmaken van de keuken 🥴

vorige maand

Reactie op Gjvk

Ja ze is vreselijk dwars hier is verschonen draaaama ze huilt en gilt alsof ...
Hier ook een sumo-worsteling om een luier aan te krijgen

vorige maand

Hier ook al paar weken aan de gang.. het is echt een heftige sprong zeg.. constant opgepakt willen worden, niets is goed, alleen spelen lukt niet, alleen maar neuten... hier loop ook iedereen gespannen omdat er constant gekrijst is. Heb wel de indruk dat het nu ietske beter is en hoop dat het rap voorbij is🙏🙏 ik vind persoonlijk deze sprong het ergste tot nu toe😬

vorige maand

Ik had dit topic vorige week al gelezen en had echt te doen met jullie allemaal! Helaas is onze dame nu ook in deze fase beland… Nu voor de vierde nacht op rij vanaf een uur of 11/12 wakker en alleen maar krijsen, niks helpt. Nu maar naar beneden gegaan, waar mevrouw vrolijk aan het spelen is, dan zijn we in ieder geval van het gekrijs af… Zelf ben ik nu al gesloopt. Hoop dat dit niet te lang aanhoudt.