15 Reacties

2 jaar geleden

Bekkenpijn?

2 jaar geleden

Ik denk ook meteen aan bekkenpijn

2 jaar geleden

Ik heb geen echte steken maar wel soms (vandaag toevallig) zeurende trekkingen in mn vagina. Dus ik herken het wel dat er onderin ongemak is. Ik ken de anatomie van de vrouw erg goed waardoor ik weet dat het bij mij mn bekkenbodem is (de spieren die precies naast je vagina wand zitten). Die is door de groei en druk van de baarmoeder. Ik heb het ook vooral als mn kindje laag ligt (de van ons verstopt zich graag laag in mn baarmoeder zagen we op meerdere echo鈥檚) :)

2 jaar geleden

Heb je met bekkenpijn niet meer pijn in je (onder)buik? Dit steekt echt door m鈥檔 vagina (plasbuis).

2 jaar geleden

Het deel achter je schaambod is ook onderdeel van het bekken. Ik herken het en de bekkenfysiotherapeut zegt dat het mijn bekken zijn..

2 jaar geleden

Reactie op Detje84

Het deel achter je schaambod is ook onderdeel van het bekken. Ik herken he ...
Heb je dan ook het gevoel dat je vaak moet plassen (maar plassen doet geen pijn).

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Heb je dan ook het gevoel dat je vaak moet plassen (maar plassen doet geen ...
Ja dit heb ik ook! Sowieso veel steken/ buikpijn en drukkend gevoel, Dan kan ik elke 5 min naar het toilet lopen. Hier ligt de baby dan vaak erg laag en ligt ze daar te drukken, geen fijn gevoel ik heb ook een afspraak gemaakt met de bekkenfysio in de hoop dat het dan beter wordt

2 jaar geleden

Het kan ook zijn dat je schaam-zenuw af en toe een beetje in de klem komt. Dat kan ook een stekende pijn geven die doortrekt tot aan je vagina of clitoris.

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb nog steeds behoorlijk wat pijn. Vind de pijn wel echt intens, heel de dag steken, gevoel van te volle blaas en op de wc zitten is pijnlijk. Morgenochtend nogmaals even m鈥檔 urine inleveren en daarna afspraak bij de gynaecoloog. Even kijken hoe en wat, deze pijn is niet te doen tot 40 weken!

2 jaar geleden

Ik ben eruit waar de pijn vandaan komt, waarschijnlijk een zenuw/aanhechtingspijn rondom m鈥檔 schaambot. Dit kan de heftige pijn aanvallen goed verklaren. Met (spoed) weer naar de fysio, mag volgende week dinsdag al. En krijg slaap/verslappingsmedicatie mee voor thuis. Als ik weer z鈥檔 pijnaanval krijg, kan ik dat met slapen innemen.

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ik ben eruit waar de pijn vandaan komt, waarschijnlijk een zenuw/aanhechtin ...
Ik heb het idee dat ik precies dezelfde klachten heb als jou.. mag ik je een paar vragen priv茅 sturen?

2 jaar geleden

Reactie op Lieve3108

Ik heb het idee dat ik precies dezelfde klachten heb als jou.. mag ik je ee ...
Ja tuurlijk! In reageer morgen ok茅? Ga nu slapen 馃槾

2 jaar geleden

En, was het pudendus neuralgie? Als dat zo is, zou je dat willen delen wat ze je allemaal aanbieden qua behandeling? Ik kom tot nu toe geen steek verder :(