8 Reacties

11 dagen geleden

Oja, de gebroken nachten zullen ook met flesvoeding er zijn. Maar dan kan ik de nachten verdelen met mijn vriend :)

11 dagen geleden

Ik zou denk ik wachten want hier is ze elke 2 uur wakker en dan even aan de borst en weer verder slapen soms is een speentje dan niet genoeg en wil ze echt de borst.

11 dagen geleden

Ik zou wachten, die borst is met slaapregressies hier enorm fijn! Hij slaapt zo snel door en soms slapen we gewoon samen met mn borst bloot, dan pakt ie zelf wel wanneer hij wil ;) En ik zou er toch nog een keer over nadenken ;) onze eerste kreeg flesvoeding en ik vond het echt vele malen zwaarder om elke nacht flesjes te maken, dan om borstvoeding te geven. Zelfs al konden we de flesjes verdelen. Niet omdat ik iets tegen flesvoeding heb maar dus meer uit eigen ervaring.

11 dagen geleden

Ik lees even mee! Ik wil volgende week beginnen met afbouwen omdat ik na oud en nieuw weer start met werken. kan ik het ook zo afbouwen dat ik overdag flesvoeding geef en vanaf een uurtje of 19:00 en de nacht borstvoeding? (Die voeding van 19:00 wil ik sowieso proberen vol te houden)

11 dagen geleden

Reactie op Aspergesoep

Ik lees even mee! Ik wil volgende week beginnen met afbouwen omdat ik na ou ...
Meestal lukt dit pas >9 maanden, dan is de productie daar stabiel genoeg voor

11 dagen geleden

Reactie op Babybruin

Meestal lukt dit pas >9 maanden, dan is de productie daar stabiel genoeg ...
Hmm oke jammer! Ik kijk het wel even aan en anders stop ik wel helemaal. Bedankt voor je reactie!

10 dagen geleden

Reactie op Aspergesoep

Hmm oke jammer! Ik kijk het wel even aan en anders stop ik wel helemaal. B ...
Ik ben nu ook overdag afgebouwd en geef ochtend, avond en nacht nog bv (8u, 19u, 22u en snachts nog 2x ..) . Overdag krijgt ze 3x flesje kv. Ik ben met 1 voeding overdag gestopt en na aantal dagen weet met 1.

10 dagen geleden

Is samen slapen geen optie? Tenzij je natuurlijk gewoon wil stoppen maar met samen slapen zou je misschien net iets meer slaap hebben