10 Reacties
vorig jaar
Ik heb ook een keizersnede gehad, maar ik herken dit helemaal niet. Wat ontzettend vervelend voor je zeg.
vorig jaar
Dit klinkt als een te strakke bekkenbodem (vanwege combi van de operatie en 't duwen en trekken, 't dragen van je baby tijdens en na de zwangerschap, spanningen en weinig slaap meestal). Daarvan zakt ook je doorbloeding en dus je libido. En krijg je moeilijk iets naar binnen. Met een goede bekkenbodem therapeut voor ontspanningsoefeningen kom je hier gauw vanaf! Wordt ook vergoed door de verzekering, 6x per jaar of meer als je bijverzekerd bent.
vorig jaar
Ik ben 8 september van ons eerste kindje bevallen dmv een keizersnede. Nog niet ongesteld geworden maar bij mij voelt het ook wat nauwer en is het allemaal wat minder fijn, dus heel herkenbaar. Lees graag even mee
vorig jaar
Ik ben ook naar de bekkenbodem fysio geweest ivm pijn bij het litteken. Zij vroeg toen wel naar pijn bij het vrijen en plassen. Ik had dit gelukkig niet, maar mogelijk kan een bekkenbodemfysio jou inderdaad ook helpen, zoals Arnean hierboven zegt. Het heeft mij ook ontzettend geholpen bij mijn klachten.