3 Reacties

19 uur geleden

Misschien kiezen die doorkomen? Beide zoontjes wilden absoluut niet tandenpoetsen toen de kiezen doorkwamen. Toen ze eenmaal door waren was het weer prima. Helaas geen tips om het makkelijker te maken.

15 uur geleden

Mn dochtertje vindt het heel interessant als ik zelf tanden poets. Dat doe ik dan heel overdreven. Aaaaahhh zeggen en beetje grappen. En dan moet ze lachen en wil ze het nadoen. En mijn tandenborstel afpakken. Ik heb een tandenborstel van Mario bij kruidvat gekocht een keer (heeft voetjes onder de borstel dat je hem kan neerzetten) en dan geef ik die altijd als ik luier verschoon als afleiding (anders blijft ze niet liggen) en dan zeg ik 'het isse mario' op Mario toontje..dat is natuurlijk ook weer grappig vindt ze (ze kent Mario helemaal niet maar ik denk door hoe ik het zeg). Dan pakt ze de borstel en zegt ze aaaahhhh en doet het zelf al tandjes poetsen. Ik denk dat het het beste werkt als je er geen moet van maakt maar een beetje iets grappigs en leuks. Lukt het niet, jammer, probeer het volgende dag weer. Hier ging het ook een tijdje niet, maar op deze manier dus nu wel en vindt ze het leuk en wil het ook echt zelf doen en ik mag het niet doen

12 uur geleden

Bij ons is het al tijden weer drama. Alsof het het einde van de wereld is. Alles geprobeerd. maar ze gaat op de bank liggend in de houdgreep en dan doe ik wat ik kan doen en daarna krijgt ze de tandenborstel zelf en sabbelt en bijt ze er op. Cb zei dat al zit er op elk tandje wat fluor is het goed.