8 Reacties

8 dagen geleden

Ons zoontje drinkt op sommige dagen ook zoveel, en ik had dezelfde zorgen als jij. Ik heb het gevraagd op het consultatiebureau en daar gaven ze aan dat het niet erg is als dat af en toe gebeurt. Ze zeiden ook dat die 1 liter niet zo een strenge grens is. Natuurlijk is t goed om je kindje niet teveel te geven, maar het belangrijkste is om naar je kindje te kijken en te zien wat hij nodig heeft. Zeker zolang je kindje verder geen klachten heeft zoals krampjes of spugen oid, en qua lengte en gewicht netjes de lijn volgt, is het geen probleem werd mij verteld

8 dagen geleden

Geef je de fles therapeutisch met langzame speen en doet je kindje er ongeveer 20 min over ?

8 dagen geleden

Reactie op Gingie23

Geef je de fles therapeutisch met langzame speen en doet je kindje er ongev ...
We gebruiken speen 2 van dr brown dit ivm de johannesbroodpitmeel die we gebruiken en het anders niet door het gaatje komt. Hij doet er meestal 15min over. Soms zelf rond de 12.

8 dagen geleden

Hier soms ook hoor 😊 meestal 4x180 en dan slaapt ze door.. anders flesje van 120 in de nacht

8 dagen geleden

Reactie op rbh

We gebruiken speen 2 van dr brown dit ivm de johannesbroodpitmeel die we ge ...
Het gevoel van vol zitten komt na ongeveer 20’minuten. Kan zijn dat je kindje daarom wat meer drinkt dan ‘mag’.

7 dagen geleden

Hier ook echt een baby die veel eet. 6x 180 bieden we aan en hij drinkt toch echt wel 6x150 leeg. Geprobeerd maar 5 voedingen te gaan maar hij huilt echt van de honger. Zit qua groei en gewicht gewoon goed dus probeer me er niet t druk om te maken

7 dagen geleden

Je hebt volgens mij ook voeding voor hongerige baby’s van Nutrilon, is dit misschien iets?

7 dagen geleden

Reactie op rbh

We gebruiken speen 2 van dr brown dit ivm de johannesbroodpitmeel die we ge ...
Waarschijnlijk gaat het te snel en heeft je kindje daarom niet door of het al verzadigd is. Jbpm is achterhaald , misschien kun je dat weglaten en terug gaan naar speen 1 of zelfs een prematuur speen