23 Reacties

2 jaar geleden

Dit is van zojuist

2 jaar geleden

Ik heb zelf ook soortgelijke afscheiding gehad vorige week, had de vk gebeld en die zei dat als het niet gepaard gaat met hevige buikkrampen en het niet meer wordt dat het normaal is. Ik heb er geen last meer van gehad en verder ook geen zorgen over dat er wat mis gaat. Hopelijk trekt het vanzelf weg en anders zeker je vk even bellen!!

2 jaar geleden

Ik had gisteren ineens hetzelfde. Ook al de hele week zo'n zeurend gevoel in mn buik (mn darmen zijn lekker bezig sinds de zwangerschap..). Ik heb gisteren toch even de praktijk gebeld. Maar we kunnen inderdaad niets anders dan afwachten. Ik heb over twee weken mn eerste echo, dus is even afwachten tot die tijd. Vandaag bij afvegen overigens niet echt iets opgevallen nog, maar wel steeds bang als ik naar de wc ga

2 jaar geleden

Daarnaast kan het idd alle kanten op gaan. Kan ook zeker 'normaal' zijn bij deze termijn

2 jaar geleden

Reactie op MarEz3007

Daarnaast kan het idd alle kanten op gaan. Kan ook zeker 'normaal' zijn bij ...
Hopelijk is het voor ons allebei gewoon normaal en houdt het nu weer op!

2 jaar geleden

Ik heb sinds vanmiddag nu 2x een stipje roze bloed gehad.. ik ben nu 5+6 , ik hoop dat het normaal is en straks helemaal weggaat. Ik maak me wel zorgen

2 jaar geleden

Ik heb de verloskundige praktijk net gebeld, bij mij zei ze dat ik me geen zorgen moet maken. Alleen als je net zoveel bloed verliest als bij een menstruatie dan moet je terug bellen. Soms kan het voorkomen dat er ergens een bloedvaatje knapt. Bij mij was het alleen niet bruin en maar een klein beetje. Je kunt altijd je verloskundige praktijk bellen voor vragen. Ze hebben liever dat je belt dan dat je je zorgen gaat maken zei ze net

2 jaar geleden

Ik heb gelukkig sinds vrijdagmiddag geen last meer gehad. Hoe gaat het bij jullie?

2 jaar geleden

Ik heb elke dag nog een beetje. Gisteren 1x iets donkerder en meer. Schrik er toch wel elke keer van.. gisteren ook gesport, dus link het aan meer druk gezet hebben. Vind het zo gek dat ik verder met plassen niets zie, maar dus echt een beetje met afvegen of in m'n inlegkruisje. Hopelijk blijft het gewoon dit, dan heb ik nog hoop dat het goed zit

2 jaar geleden

Het hoeft geen miskraam te zijn. Door inspanning, een zware stoelgang of intimiteit kan een vaatje knappen omdat alles nu ook zo goed daar doorbloed is. Pas als je merkt dat het echt op een menstruatie lijkt, met veel stolsels, of je hebt pijn/koorts, zou ik de verloskundige bellen. Ik snap dat het schrikken is om bloed te zien :(. We kunnen niet anders dan afwachten 🤞🏻💕

2 jaar geleden

Hoe gaat dit bij jullie? Ik had daarnet ineens bij afvegen ook een klein beetje licht roze bloed… maak me direct zorgen

2 jaar geleden

Ik heb net ook wat rood bloed met afvegen gezien. Ben sinds gisteravond ook niet lekker, spugen en diarree. Geen idee of dat er iets mee te maken heeft. Heb net al de verloskundige gebeld, maar die kan nu nog niets doen. Ik ben 5+2. Heb nu over 1,5 week een vroege echo staan. Hoop dat het bloeden niet verder doorzet. Maak me echt zorgen

2 jaar geleden

Reactie op Nijntje12

Hoe gaat dit bij jullie? Ik had daarnet ineens bij afvegen ook een klein be ...
Snap ik, had ik ook. Maar zulke kleine beetjes hoeven echt niks te beteken. Het is bij mij na 2,5 dag gewoon weer gestopt. Snap heel goed dat je je zorgen maakt, maar hopelijk lukt het om het wat van je af te zetten. En je kan altijd even overleggen met je verloskundige

2 jaar geleden

Goedeavond dames, Ik maak me heel erg zorgen ik zag vanmiddag dit na et werk voordat ik ging douchen

2 jaar geleden

Voor het douchen

2 jaar geleden

En dit na dat ik was gaan plassen

2 jaar geleden

Sorry voor de foto’s 🙈🙈😩😩

2 jaar geleden

Ik heb contact opgenomen met de verloskamer aangezien in medisch ben. Ik ben trouwens 5+4. Die zeggen dat het erg vroeg is ze kunnen niets zien en moet het maar afwachten

2 jaar geleden

Reactie op Sayenne

Ik heb contact opgenomen met de verloskamer aangezien in medisch ben. Ik be ...
Wat vervelend , ik snap je zorgen. Heel goed dat je hebt gebeld !. Hopelijk stopt het snel. Ik heb tijdens me eerste zwangerschap (gezonde zoon gekregen) eerste 3 a 4 maanden ook veel bloedverlies gehad hopelijk is het bij jou ook niet ernstigs maar is inderdaad afwachten helaas. Ben nu heel pril zwanger en heb ook weer bloedverlies. Omdat ik medisch traject heb gehad mag ik nu progesteron slikken maar vind het elke keer ook spannend als ik naar de wc ben geweest en bloed zie.

2 jaar geleden

Reactie op lobke789

Wat vervelend , ik snap je zorgen. Heel goed dat je hebt gebeld !. Hopelijk ...
Aahh hopelijk stopt snel🙏🙏het dit komt blijkbaar vaak voor.