19 Reacties

13 dagen geleden

Haha grappig wij ook jongens. Mijn zus 3 jongens en 1 meisje, mijn zusje 1 jongen en ik een zoon en dochter en nu weer zwanger van een zoon. Dus mijn ouders straks 6 kleinzonen en 2 kleindochters.

13 dagen geleden

Mijn broertjes hebben alleen maar meisjes. Ik nu al een zoontje en nummer 2 is nog een verrassing.

13 dagen geleden

Grappig! Bij mijn vriend zn kant juist alleen maar meisjes, nu nummer 4 onderweg. Bij mij ben ik de eerste dus ben benieuwd of mijn kindje nog neefjes gaat krijgen 🙈

13 dagen geleden

Hier 2 meisjes en 2 jongens in de familie haha. Ben nu zwanger van de 2de en willen niet weten wat het word.. kwa verdeling in de familie maakt het niet uit 😂💙🩷!

13 dagen geleden

Bij mijn man zijn het állemaal jongens dus ik was ervan overtuigd dat wij ook een jongen kregen.. we krijgen een meisje 😂

13 dagen geleden

Aan mijn kant zijn nu 4 jongens en aan mijn man zijn kant wordt dit de eerste. Wij krijgen een dochtertje. 😊

12 dagen geleden

Aan mijn kant nog geen kinderen buiten die van ons, aan mijn vriend zijn kant zijn er nu twee jongens en dat wordt dit jaar uitgebreid met nog drie jongens. Hij komt zelf uit een gezin met drie jongens. 🩵🩵

11 dagen geleden

Wij hebben 1 meisje en 5 jongens in de familie dus jongens in overvloed.

11 dagen geleden

Hier lekker verdeeld… Mijn zus een dochter en 3 zonen Mijn schoonzus een zoon en een dochter. Ik heb zelf al een zoon en dochter. Mijn ouders hebben straks 3 kleindochters en 4 kleinzonen. (Daar zal het wel bij blijven aangezien dit een nakomertje is van mij) Schoonouders hebben straks 1 kleinzoon en 2 kleindochters (+ een bonus kleinzoon en -dochter)

7 dagen geleden

Allemaal jongens! Dit wordt het enige meisje

7 dagen geleden

Hier aan de ene kant alleen maar meisjes en wij krijgen een jongen! Andere kant is meer verdeeld.

7 dagen geleden

Mijn zus heeft 2 jongens De broer van mn man heeft 1 jongen Wij hebben 1 meisje en 1 jongen en komt weer een jongen bij 🥰 Dus hier straks 5 jongens en 1 meisje 💙💗💙💙💙💙

7 dagen geleden

Mannen bepalen altijd het geslacht en het kan erfelijk zijn om jongens te krijgen. In de familie van mijn partner heeft iedereen altijd drie zoons en was er in in ieder geval zes generaties geen meisje geboren. Onze eerste was een meisje😅 maar nu krijgen we een jongetje

6 dagen geleden

Zelf 9 zussen en drie broers waarvan: Zus: 3 jongens 1 meisje Zus: 3 jongens 1 meisje Zus: 2 meiden 2 jongens Zus: 3 meiden 1 jongens Zelf : straks drie meiden Mijn man heeft 2 broers en 1 zus Straks 4 meiden en 2 jongens in schoonfamilie.

6 dagen geleden

Reactie op Liesss1991

Zelf 9 zussen en drie broers waarvan: Zus: 3 jongens 1 meisje Zus: 3 jong ...
En ik vergeet nog een zusje met 1 jongen

6 dagen geleden

Mn vriend en zn oudere broer zeiden ook wij maken alleen maar jongens omdat zei ook met zn 3 jongens zijn uit een gezin en bij mijn gezin waren 2 meiden 1 jongen, en nu dachten wij dat we ook weer een jongen zouden krijgen maar hoe leuk is het dat we nu een meisje krijgen nadat we een zoontje hebben.

2 dagen geleden

Reactie op LionaMeertens

Mn vriend en zn oudere broer zeiden ook wij maken alleen maar jongens omdat ...
Aahhh super leuk gefeliciteerd met jullie meisie🩷😍

één dag geleden

Tor nu toe meer meisjes dan jongen Aan mijn kan 1 jongen en 1 meisje Aan mijn mans kant 2 meisjes En wij krijgen ook een meisje Dus meisjes in de meerderheid bij ons ik de familie