11 Reacties

10 maanden geleden

Super vervelend! Je kunt de klachten met wat oefeningen wel wat verminderen hoor. Ik zou even een afspraak bij de fysio maken, zij kunnen je helpen.

10 maanden geleden

Heel vervelend is dat inderdaad! Ik heb zelf het carpaal tunnel syndroom in mijn rechter pols en in de linker pols quervain. Ik ben zelf voor beide polsen naar een hand/pols fysio geweest. Zij kunnen je helpen in die zin met een brace of spalk. Voor het carpaal tunnel syndroom zal je dan waarschijnlijk een brace krijgen, probeer die zoveel mogelijk te dragen. De brace zorgt er namelijk voor dat je je pols niet kan gebruiken waardoor de tintelingen vrij snel ophouden. Ik had zelfs naar mate de tijd een slapend/verdoofd gevoel in de vingers waar die zenuwen door de carpale tunnel gaan waardoor ik ook krachtverlies daarin kreeg zelfs met dingen vasthouden wat met de brace verholpen is! Dus zeker een aanrader, maar ik zou wel eerst zoals ik eerder benoemd heb naar een hand/pols fysio toe gaan.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

10 maanden geleden

Mijn verloskundige raadde mij van die skeeler polsbeschermers aan te schaffen, dit is wat goedkoper dan een echte polsbrace. Grote kans dat het over is na de bevalling namelijk

10 maanden geleden

Ik heb hier helaas ook last van. In de nacht kreeg ik meerdere keren die tintelingen. Het ging uiteindelijk wel weer weg. Na paar min. Maar dit ging de hele nacht door. Tot de tintelingen soort van niet meer weg ging in mijn duim. En ik er dus hele dag last van had. Nu slaap ik met een brace. Was in het begin behoorlijk wennen. Maar het helpt uiteindelijk wel heel goed. De tintelingen zijn zo goed als weg. En heb er overdag geen last meer van.

10 maanden geleden

Reactie op Saskia-HB

Ik heb hier helaas ook last van. In de nacht kreeg ik meerdere keren die t ...
Fijn dat het over is. Welke brace heb jij?

10 maanden geleden

Ik kreeg ook de tip skeeler polsbeschermers 😉

10 maanden geleden

Hee hoi, Ik heb er ook heel erg last van, zoveel pijn dat ik er niet meer van kon slapen. Ik heb vervolgens deze brace aangeschaft en het helpt me echt ! Het tintelt nog steeds wel een beetje maar wel te verdragen en ik kan weer slapen. https://www.bol.com/nl/rnwy/account/order_details/4140481438?order_item_id=41404814381000 Sterkte

10 maanden geleden

Fijn dat het over is. Welke brace heb jij?
Check de link die lajenda deelt. Die brace heb ik ook

10 maanden geleden

Super vervelend, vorige zwangerschap ook last van gehad. Op n begeven moment kreeg ik dit ook overdag, en vooral t dove gevoel vond ik vervelend. Kon de temperatuur van ons zoontje toen niet voelen in zn nekje omdat mn vingers doof waren😅... is bij mij vanzelf over gegaan

10 maanden geleden

Hier ook het advies gelegen om een polsbrace te dragen. Met die van het skaten kreeg ik een ander soort pijn en kon ik echt niet slapen. Toen zachtere polsondersteuning gekocht. Dat helpt wel voor de pijn in mijn pols, vingers en ellenbogen, maar dan zwellen mijn handen weer helemaal op en kan ik die niet gebruiken, duurt uren voor dat vocht dan weer weg is en dan begint de pijn weer + tintelingen 😫