78 Reacties

2 jaar geleden

Zelf het label van een kaars veranderd voor mijn schoonouders: ‘Smells like you’re gonna be Grand Parents again’ Aan mijn ouders een bouwtekening van een wiegje gegeven ‘of ze er even naar wilde kijken’, ik klop altijd bij ze aan als er wat in huis moet gebeuren namelijk!

2 jaar geleden

Hey ik ben vandaag 5 weken en ik ben bezig met het maken van een aankondigingsquiz. Waarin ik allemaal vragen op de ene kant van het kaartje zet en de juiste antwoorden op de andere kant. En wie dan uiteindelijk raad dat het allemaal draait om zwangerschap die mag het kado uitpakken. Iedereen krijgt een accessoire (denk aan een t-shirt met ik word weer opa augustus 2024 enz)

2 jaar geleden

Super leuk! Wij gaan eind oktober voor het eerst vliegen met de hele familie en dus waarschijnlijk ook ons mini wondertje (als alles goed mag gaan, vandaag positieve test). Natuurlijk ben ik al aan het brainstormen over hoe we het gaan vertellen! Wij gaan een koffertje geven met eem "vliegticket" er in. De andere opa's en oma's to be (ja we hebben 3 setjes met ouders) krijg een kerstcadeautje onder de boom met een leuk voorlees boek en als het lukt een foto van de mini en een foto van ons met een grappige afbeelding dat we zwanger zijn

2 jaar geleden

Reactie op Melis_05

Super leuk! Wij gaan eind oktober voor het eerst vliegen met de hele famili ...
Leuk! Zo’n boekje heb ik ook in huis (sinds de vorige zwangerschap) dus die gaat idd ook onder de boom

2 jaar geleden

Wij willen een slabber kopen waarop staat ‘ik wordt grote zus’ en deze random bij onze dochter om doen tijdens het eten. Kijken of iemand het door gaat hebben🤣

2 jaar geleden

Wij houden het juist heel klein. Geef meestal iets zelfgemaakts met kerst, dit keer een potje granola! Ik wil er een label aan doen met: dikke kerstknuffel van ons 3! (Terwijl we meestal dit geven namens ons samen, maar nu dus ook namens onze frummel in mijn buik haha) Familie van 17 personen, dus ben benieuwd wie het als eerste opmerkt! Ennnn mijn moeder houdt van haken. Dus ik geef haar voor kerst een bolletje wol met een haakpatroon voor slofjes!

2 jaar geleden

Wij gaan waarschijnlijk een kerstkraslot maken en dan de boodschap onder een krassticker verwerken.

2 jaar geleden

Wij pakken een doosje in met daarin een setje kleding, speentje, romper, sokken, slofjes en een fotolijstje met de tekst: Je kan me nog niet horen Je kan me nog niet zien Maar als ik ben geboren Mag ik dan in dit lijstje misschien?

2 jaar geleden

Je kunt ook een kerstbal met tekst laten bedrukken. Baby on the way summer 2024 bijvoorbeeld. Als je online kijkt zie je wel leuke voorbeelden hiervan.

2 jaar geleden

Wij gaan aan mijn ouders zaterdag met Sinterklaas een boekje 'handboek voor opa en oma' geven en aan de ouders van mijn man, die al opa en oma zijn, het boekje 'Opa en Oma Pluis' van Nijntje :)

2 jaar geleden

Ik wil voor aan de kant van mijn man zelf van die kerst crackers maken en dan bij iedereen het standaard erin. En bij een willekeurige een echo foto. Mijn kant van de familie weet ik nog niet. Dat vieren we ook bij ons thuis dus misschien een trui wissel bij onze zoon met Broer erop.

2 jaar geleden

Ik ben heel benieuwd bij hoeveel weken jullie vertellen aan ‘opa en oma’ dat je zwanger bent? Ik zou het graag willen vertelen met kerst, alleen ben ik dan pas 7 weken, een week later staat de geplande echo, maar dan zij zijn op vakantie. Iemans tips?

2 jaar geleden

Reactie op Bodine678

Ik ben heel benieuwd bij hoeveel weken jullie vertellen aan ‘opa en oma’ da ...
Dat is helemaal waar jij je zelf prettig bij voelt. Als wij het vertellen met kerst ben ik precies 8 weken. Ik had het geluk een vroege echo de week ervoor te kunnen plannen. Als dat niet kon hadden we het ook gewoon verteld met kerst.

2 jaar geleden

Wij hadden dit gegeven met de maand nog eronder. We gaan het met kerst aan onze broers/zussen vertellen, daar zoek ik wel nog een idee voor

2 jaar geleden

Wij hebben de vitaliteitsecho vlak voor kerst. In het voorjaar dit jaar hebben we bij de termijnecho gehoord dat we een missed abortion hadden, terwijl op 9 weken het hartje nog klopte... Dus we zijn nu extra voorzichtig. De vitaliteitsecho zegt niet alles...

2 jaar geleden

Wij maken wijnflessen met een etiket ‘A bottle to say, baby in the way’ en zeggen dan dat we een wijntje hebben meegenomen voor het kerstdiner ;-)

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem46

Wij maken wijnflessen met een etiket ‘A bottle to say, baby in the way’ en ...
Misschien een typfout, maar voor de zekerheid: het is ‘baby ON the way’:) Je kan ook zeggen ‘happy to say, (a) baby on the way’ Veel plezier met de kerst!

2 jaar geleden

Reactie op Jela

Hey ik ben vandaag 5 weken en ik ben bezig met het maken van een aankondigi ...
Hey Jela, wat een super leuk idee. Zou je de vragen die je hebt misschien met me willen delen ter inspiratie? Je mag me ook in privé bericht naar me sturen als je wilt.

2 jaar geleden

Reactie op avdh32

Wij gaan waarschijnlijk een kerstkraslot maken en dan de boodschap onder ee ...
Wij hadden dat bij onze vorige zwangerschap ook gedaan. Helaas was het mislukt tegen dat ze gingen krassen. Tip: probeer het eerst goed uit als je het zelf maakt.

2 jaar geleden

Reactie op Hanneke12345

Wij hadden dat bij onze vorige zwangerschap ook gedaan. Helaas was het misl ...
Dat is een hele goeie. Dankjewel voor de tip.