27 Reacties
één maand geleden
Een neusspreider laten dragen! Hier werkt dat enigszins, soms verliest hij hem in de nacht maar het beperkt vaak wel de ergste momenten
https://www.bol.com/nl/p/anti-snurk-clip-2-stuks-anti-snurk-neusspreider-anti-snurk-clip-magnetisch-anti-snurk-producten-ook-voor-op-vakantie/9300000072141933?referrer=socialshare_pdp_androidapp
één maand geleden
Hier was er maar een oplossing en dat is apart slapen. Wij slapen al 2 jaar apart. Het is helaas niet anders. Hij wil er ook niks aan doen want zegt toch dat niks helpt. Ik ben een lichte slaper dus ook met oordopjes hoor ik hem nog erdoorheen en blijf ik wakker.
één maand geleden
Reactie op Mommyof1
Ja jeetje! Same! Maar apart slapen dus…
Ik heb hem nu gezegd maandag naar ...
Ja apart slapen is natuurlijk ook niet geweldig maar ik merk wel dat ik zo wel mijn nachtrust krijg en ben niet meer anders gewend. Ik hoor hem soms nog vanaf de zolder en dan denk ik ja.. ik slaap niet voor niets apart. Hij had van collega’s gehoord dat hij waarschijnlijk een apparaat zou krijgen en dat zou ook lawaai maken dus dan zou ik ook wakker liggen volgens hem, toen heeft hij dus niet meer doorgezet met naar KNO arts gaan.
één maand geleden
Reactie op Momof2cats
Ja apart slapen is natuurlijk ook niet geweldig maar ik merk wel dat ik zo ...
Jammer, want soms is een klein beetje meer ruimte maken in de neus of iets dergelijks al de oplossing. Niet iedereen die snurkt heeft slaapapneu.
Maar goed als los van elkaar slapen betekent dat je samen een liefdevolle relatie houdt waarom niet. Veel mensen kiezen ervoor niet samen te slapen
één maand geleden
Soms helpt het om achterin een t-shirts een tennisbal te naaien! Zo kan je partner niet op z’n rug draaien en vaak wordt er op een rug meer gesnurkt. En inderdaad; ga naar de huisarts met je partner, wellicht is een doorverwijzing naar de KNO arts iets. Als hij slaap apneu heeft, dan helpen simpele tips niet! Mijn partner heeft via de KNO een snurkbeugel. Dat helpt veel, maar nog niet alles. Als ik er te veel van wakker lig, dan vertrekt mijn partner naar de logeerkamer.. niet gezellig, maar slaap is wel essentieel met een kleine!
één maand geleden
Ik neem zijn gesnurk op en speel het dan naast zijn oor af. Effectief, maar niet voor lange duur 😬
één maand geleden
Reactie op ND93
Flink trappen en zeggen datie moet omdraaien? Werkt hier altijd goed
Hahaha Wilde dit ook typen, lekker stompen😂