27 Reacties

één maand geleden

Mijn man snurkte ook ontzettend. Echt om gek van te worden. Ik heb uiteindelijk maar zelf de huisarts voor hem gebeld (want ja hij slaapt ja wel. “OH SNURK IK” zei hij dan.). Wat bleek, hij had opgezwollen keelamandelen waardoor hij snurkte. Eraan geopereerd en sindsdien niet meer gesnurkt. Ik denk dat een afspraak bij de huisarts/KNO-arts zeker geen kwaad kan.

één maand geleden

Reactie op Mommyof1

Afspraak goede! Oordoppen heb ik ook in! 😇
Een voordeel heeft het. Je hoeft voor de nacht geen white noise machine aanschaffen 😂. Jammer alleen dat dit soort dingen niet meer bij ons werken

één maand geleden

Reactie op Mamvanbijna3

Hahaha Wilde dit ook typen, lekker stompen😂
Hahaha ja! Laatst echt heel hard gedaan, bóós dat hij was… maar ik zei ook, er is niets irritanters dan wanneer ik élke nacht eruit ga voor de baby om te voeden etc en dat je dan al eerst zit te voeden en het dan hoort, terwijl je zelf ook dólgraag wil slapen en als je dan eenmaal klaar bent en baby weer slaapt dat je dan wakker ligt van dat gesnurk…. Maar ze snappen het gewoon niet 🫣

één maand geleden

Reactie op Momof2cats

Ja apart slapen is natuurlijk ook niet geweldig maar ik merk wel dat ik zo ...
T hoeft niet meteen een apparaat te zijn maar kan ook eerst een beugel zijn. Hebben mijn buren ook en zij hebben nergens meer last van :)

één maand geleden

Mijn man snurkt al 10 jaar, eindelijkkkkk!!! Naar de huisarts. Wat blijkt? Zijn neus tussenschot staat scheef. Wordt binnenkort met een kleine ingreep verholpen. Ik wacht de dagen af tot de oproep.

11 dagen geleden

Mijn man snurkte ook altijd heel erg. Maar ik merkte ook ademstops bij hem waarna hij snakte naar lucht. Nadat hij meer dan eens merkte dat hij op de weg in slaap viel heeft hij de huisarts bezocht. Hij kwam bij de kno-arts terecht en na een slaaptest bleek hij slaapapneu te hebben. Wat een verademing voor ons beide. Het geluid wat zijn apparaat maakt is echt te verwaarlozen bij zijn gesnurk

11 dagen geleden

Heeft vaak met onjuiste tongligging te maken.