33 Reacties

5 maanden geleden

Wij gaan een ballenbak geven, hij wordt altijd helemaal blij als die ergens in een ballenbak mag😊

5 maanden geleden

Wij hebben leuke tasjes bij de action gehaald voor 60 cent Daarin een knijpfruitje ( met een leuk label met haar naam erop) Een bellenblaas en een boekje erbij Kost geen drol en je hebt een leuke traktatie

5 maanden geleden

Onze zoon zit bij een gastouder en ik ga wat kleine speelgoedjes halen bij de action. Een balletje, waterpistooltje, bellenblaas etc.

5 maanden geleden

Wij doen uitdeelboekjes als traktatie. Qua cadeau ligt het eraan hoe groot of klein je wilt gaan. Wil je iets groters dan zou ik een speel keukentje doen. Onze zoon speelt al maanden graag met die van z’n zus (zij is 3 en speelt er ook nog graag mee)

5 maanden geleden

Traktatie: knijpfruitje met een zelf ontworpen wikkel. Qua cadeaus (heb al op meerdere topics gereageerd) waren hier de zandbak, watertafel en trybike het grootste succes bij de oudste. Ze is 4 en speelt er nog allemaal mee. Dus als het je eersjre kindje is zou ik het aanraden (plus buitenspelen is gezond en minder zooi in huis 🤣). Bij een tweede wordt het ingewikkelder want dan heb je vast al veel in huis.

5 maanden geleden

Hier deze traktatie gemaakt voor de opvang!

5 maanden geleden

Ik ga zelf stoepkrijt maken als traktatie. Dit heb ik al eens eerder gedaan. Je hebt alleen maar een doos knauf modelgips nodig en acryl verf voor de kleur. 🤭🩷

5 maanden geleden

Een loopfiets van Bandits and Angels. Kunnen ze al vanaf 1 jaar op.

5 maanden geleden

Reactie op Momof2cats

Hier deze traktatie gemaakt voor de opvang!
Hoe heb je de rijstwafels verpakt? Ik wil een rijstwafel met daarop dan een "vijvertje" en een badeendje erop maken

5 maanden geleden

Reactie op Jannekek19

Hoe heb je de rijstwafels verpakt? Ik wil een rijstwafel met daarop dan een ...
Met doorzichtig inpakpapier! :)

5 maanden geleden

Ik heb een ikea keukentje gekocht op marktplaats en deze zelf opgeknapt. Op zijn lijstje staan ook dingen die hij voor het keukentje kan gebruiken

5 maanden geleden

Bij mijn dochter had een moeder een heliumtank bij de action gekocht en ballonnen. En heeft het kindje ballonnen getrakteerd. Echt mega leuk

5 maanden geleden

Cadeau idee: wij hebben bij ons zoontje zn eerste verjaardag een jaarabonnement op de dierentuin cadeau gedaan. Geen fysiek cadeau maar wel heel leuk om herinneringen te maken. We hebben 'm al twee keer verlengd! Ik heb voor zn eerste verjaardag schildpadjes geknipt en een bakje appelmoes als 'schild' gemaakt. Voor mn dochter doe ik denk ik hetzelfde maar dan ipv een schildpad maak ik een bloem. Daarop geschreven: hieperdepiep hoera, xxx 1 jaar!

5 maanden geleden

Ik heb dit als traktatie

5 maanden geleden

Ik heb dit vandaag gemaakt! 😊

5 maanden geleden

Wij geven een learn tower voor der verjaardag, zodat ze straks ook mee aan het aanrecht kan staan enzo, je kunt hem ook gebruiken als speeltoren met glijbaan enzo

5 maanden geleden

Wij geven een prentenboek voor de groep met een tekstje erin voor de leidsters en een doos soepstengels 🤣 Hou zelf niet zo van al die rommeltjes en zeker niet nu hij het zelf nog niet doorheeft. Wij geven denk een keukentje cadeau.

5 maanden geleden

Reactie op Deedee1990

Wij geven een learn tower voor der verjaardag, zodat ze straks ook mee aan ...
Heb jij toevallig een linkje van deze learn tower? Ik zie zoveel verschillende, maar de functie als speeltoren met glijbaan lijkt me een erg leuke extra

5 maanden geleden

Reactie op Expected082024

Heb jij toevallig een linkje van deze learn tower? Ik zie zoveel verschille ...

5 maanden geleden

Voor ons zoontje een lijstje gemaakt daar staat duplo, smartmax, treinbaan, auto’s, autogarage, toettoet auto’s, houten gereedschapskist, activiteitenkubus, geluidenpuzzel, boekjes voorlees/geluid, magnetic tiles, strand spulletjes, zwembandjes, pyjama, watertafel en ballenbak. Van mijn ouders krijgt hij de 4in1 driewieler van little dutch. En wij geven een zandbak, hij staat wel al een paar weken zodat hij er de hele zomer mee kan spelen en hij speelt er elke dag in. ——————————————————————————— Wij hebben 2 soorten traktaties. Alles in het thema wild one gevonden. €2,50 per kindje 0-1 jaar: Tasje met dunne bellenblaas, speelgoeddiertje, maisstengels en knijpfruit 1-2,5jaar: Tasje met klein kleurboekje, kleine potloden, dunne bellenblaas, paar stickers, speelgoeddiertje en klein zakje dierenkoekjes Leidsters: Tasje met een fles met naam en zakje lay’s chips. Om in het thema te blijven doe ik er een pen en sleutelhanger bij