Hey,
Ik zoek tips of herkenning.
Mijn dochter van 17 maanden gooit vaker (dit is meestal bij haar middagdut, soms ook bij ochtenddut, in de avond nooit) haar speen uit haar bedje. Gaat dan rechtop staan en zeuren (niet huilen). Ik ga dan haar kamer op en zeg niks en geef deze terug, eerder werkte dit, maar de laatste 2 weken kan ik wel 7x teruglopen en uiteindelijk ben ik het zat en haal ik haar maar uit bed. Ze gaat dan gewoon vrolijk zitten spelen, maar ze is rond 5/6 uur dan dood en dood moe.
Als ik haar om 6 uur in hed leg, slaapt ze ook gewoon door, maar is dan natuurlijk vroeger wakker en dan is het moeilijker om de ochtenddut te rekken.
Slaapje weglaten heb ik ook al geprobeerd, maar ik merk juist dat ze wel gewoon moe is smiddags dus ze lijkt het wel nodig te hebben?
Oh heb ook al geprobeerd te laten zeuren, maar ze slaapt niet zonder tut, dus als ze deze steeds weg gooit gaat ze sowieso niet slapen..
Iemand tips?
Ik zou proberen over te gaan naar 1 slaapje. Waarschijnlijk is het ook een teken van niet moe genoeg zijn.
Ons zoontje ging de eerste weken gewoon al om 11u zijn middagdutje doen, inmiddels is het opgeschoven naar 12/12.30