10 Reacties
2 maanden geleden
Goedemorgen!
Mijn dochter is 11 weken, krijgt de laatste fles tussen 00:00 en 01:00 en wordt dan tussen 05:00 en 06:00 wakker. Helaas ook nog geen doorslaper. Elke baby is anders hierin, ik heb mij ook zorgen gemaakt maar heb het losgelaten. Dat doorslapen komt vanzelf wel.
Niet echt een tip maar weet dat je het gewoon goed doet en jou zoontje de voedingen gewoon nog nodig heeft.
2 maanden geleden
Je kan van een baby van 8 weken niet verwachten dat ze doorslapen...
Onze oudste dochter sliep het klokje rond vanaf een maand of 11 dacht ik. Onze baby van 8 weken heeft afgelopen 12u gedronken om 19h, 20h, 2h30, 5h en 6h45 een beetje.
En ik vond dit eigenlijk een goede nacht. Elk kind is anders, elke dag is anders en alles is een fase.
Sommige kinderen slapen pas door eens ze 2 jaar zijn 🤷♀️. Niet teveel verwachten en gewoon blij zijn dat ze 5-6h tijd tussen laat.
2 maanden geleden
Kindjes slapen in de tweede helft van de nacht lichter dan in de eerste helft. Mogelijk merk je dit gewoon?
Doorslapen is echt niet de standaard hoor rond deze leeftijd.
Ons zoontje komt elke 3 uur, ook ‘s nachts. Soms zit er een keer 4 of 5 uur tussen maar dat is echt een uitzondering.
Volgens mij doe je niks fout :)
2 maanden geleden
Mn dochtertje van 6 weken krijgt rond 22u de laatste fles, dan weer rond 2/3 uur en dan weer rond 6/7. Ik merk ook dat ze de eerste helft van de fles goed en rustig slaapt, en vanaf een uurtje of 4 slaapt ze onrustiger. Ze beweegt dan veel, kreunt en perst. Dit is elke nacht zo. Ik denk niet dat je iets verkeerd doet.
2 maanden geleden
Mijn zoontje van morgen 8 weken gaat om 20u naar bed en krijgt dan bv. Vervolgens wordt hij om 00 wakker en krijgt hij weer. Daarna verschilt het, komt hij om de 2 uur of als we geluk hebben slaapt hij 3 uurtjes door. Om 5.30 wordt hij wakker en krijgt hij voeding, en als ik geluk heb valt hij dan weer in slaap. Maar soms te onrustig en dan start de dag maar gewoon