8 Reacties
6 maanden geleden
Ons zoontje pakte al snel de 360graden beker, misschien ook omdat het een piranha is die overal in bijt en er zo achter kwam dat er water uit kwam 🤣 Sinds 2 dagen drinkt hij ook uit een rietje! Maar ik doe het ook heel veel voor. Dus zelf uit de beker drinken en dan de kleine aanbieden 😊 Ze apen graag na!
6 maanden geleden
Ik heb zo'n bekertje van Liewood, deze zijn van rubber en buigzaam. Vindt hij heel leuk om uit te drinken maar is meer om te oefenen.
Sinds gisteren drinkt hij ineens goed uit de rietjesbeker. Had de tuit onder de kraan gehouden en toen snapte hij ineens dat hij eraan moest zuigen. Ik heb dan deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/munchkin-tip-sip-drinkbeker-met-rietje-blauw/9300000058787087/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000058787087-PMAX-C-22278327527&gad_source=1&gad_campaignid=22271770530&gclid=EAIaIQobChMIvviD6brzjQMVSZeDBx1-egosEAQYDCABEgLI2fD_BwE
6 maanden geleden
Wij hebben onze dochter aangeleerd om uit een rietjes beker te drinken door op het rietje een beetje knijpfruit te doen. Nu drinkt ze erg goed uit de rietjes beker van Nijntje
6 maanden geleden
Onze dochter drinkt al een hele tijd uit een rietjesbeker. Gewoon altijd aangeboden en voor gedaan. Zo van de een op andere dag snapte ze het. Ik geef haar tussendoor ook af en toe water uit een gewone beker, zodat ze dat ook gaat leren.
6 maanden geleden
Onze dochter lijkt het nu beter te begrijpen. Ze drinkt uit een open beker en soms uit een rietjesbeker. Ik doe het vaak eerst voor en bied haar daarna aan. We hebben ook wel dagen gehad dat ze niets wilde weten van de open beker of rietjesbeker, dan duwt ze hem meteen weg. Soms probeer ik het even later nog eens en wil ze dan wel, en soms nog steeds niet. Ik bied bij elk eetmoment een beetje water aan.
Echt veel water slikt ze overigens nog niet door. Regelmatig laat ze het ook weer uit haar mond lopen. Maar dat zal vast uiteindelijk beter gaan.
6 maanden geleden
Mijn dochter kan uit zn 360 beker drinken en uit een rietjes beker. Wij zagen op tiktok een filmpje hoe je snel je baby uit een rietjes beker kan leren laten. Eerst snapte ze t niet en toen hebben we dit geprobeerd en toen snapte ze t meteen. Ik heb eerst zelf water met het rietje opgezogen, en toen de bovenkant van t rietje dicht gekenepen zodat het rietje gevuld blijft met water. Vervolgens de onderkant van het rietje in dr mond gedaan en op t moment dat ze een soort zuigbeweging maakt de bovenkant een beetje los laten zodat er ook water uitkomt. Daarna heb ik gewoon normaal de beker gegeven en ze snapte meteen hoe ze dr uit moest drinken. In het filmpje deden ze t met twee rietjes, dus dan vervangde ze t losse rietje waar je water in opzoch door de beker met het rietje, dan kunnen ze door blijven drinken. Ik had alleen niet een extra rietje dus ik heb t zo gedaan. Hoop dat dit een beetje duidelijk is. En ik heb gewoon een goedkope rietjes beker bij de action gehaald om t te proberen.
6 maanden geleden
Wij hebben een beetje fruithapje op het rietje gedaan en toen wist ze gelijk hoe het werkte en ging ze verder met water drinken. Ik moet de rietjesbeker omwisselen voor een andere beker gedurende de dag want in een halve dag drinkt ze anders zo 200 ml water weg. Uit een beker drinkt ze nu ook goed. 360 beker ook, dit hebben we veel geoefend en ik heb de deksel telkens wat ingedrukt zodat ze merkte dat er water uit kwam. Uiteindelijk had ze het door en nu doet ze het zelf.