Ik zag al een topic voor dames met uitgerekende datum 1 t/m 7 augustus en nu 1 voor uitgerekend tussen 15 en 31 augustus. Ik miste dus precies mijn uitgerekende datum, namelijk de 14e. Dus bij deze een topic gemaakt voor die ene missende week 😉
Wanneer zijn jullie precies uitgerekend en weten jullie al of het een jongen of meisje wordt? (Als jullie het überhaupt willen weten).
Hier nog geen idee wat het wordt..ben wel heeeel nieuwsgierig!
Heb al een dochtertje van ruim 2 jaar.
Hier ook 14 aug uitgerekend 🥰
Wat het word maakt voor ons niks uit we hebben als een meisje van bijna 3 en een jongetje van 1,5 🥰🥰
Nu hoopt de oudste op een zusje maar moeten nog even geduld hebben de 26e hebben we de echo 😊
Hier 10 augustus uitgerekend van ons eerste kindje en kunnen echt niet wachten… Vandaag de box al in elkaar gezet en zo is het steeds meer een beetje af. Babykamer wachten we mee omdat die echt gender gericht is. Wel al hele leuke pakjes gekocht die voor beide kunnen. Op 3 maart hebben wij de gender reveal en totaal eigenlijk geen idee… Ene keer denk ik nou denk een meisje andere keer weer een jongen. We laten het lekker op ons afkomen en als het maar gezond is 🥰
12 augustus ben ik uitgerekend en 2 maart weten we wat het wordt! mijn gevoel zegt een meisje. maar ik heb zelf geen voorkeur voor geslacht zolang het maar gezond is.
ik ben 10 augustus uitgerekend, en heb een zoontje die 6 augustus 2 jaar wordt haha. dus ben ook heel er benieuwd!
Ook ik weet woensdag of ik nog een jongetje krijg of een meisje. 😁❤️