403 Reacties

2 jaar geleden

hier 12 aug uitgerekend van een meisje. Hebben al een dochter van 2,5 jaar, zij is op 20 aug geboren dus word nog heeeel spannend!!

2 jaar geleden

jaa 8 augustus 😁

2 jaar geleden

8 augustus! Dit wordt mijn eerste kindje 🥰

2 jaar geleden

Hier ook 14 aug uitgerekend 🥰 Wat het word maakt voor ons niks uit we hebben als een meisje van bijna 3 en een jongetje van 1,5 🥰🥰 Nu hoopt de oudste op een zusje maar moeten nog even geduld hebben de 26e hebben we de echo 😊

2 jaar geleden

Reactie op Baby14-08-2021

hier 12 aug uitgerekend van een meisje. Hebben al een dochter van 2,5 jaar, ...
Oww nou inderdaad!

2 jaar geleden

13 augustus! 👼🏻

2 jaar geleden

Reactie op Ellemyn

13 augustus! 👼🏻
Weten woensdag wat het wordt🤍💙🩷

2 jaar geleden

Reactie op Baby14-08-2021

hier 12 aug uitgerekend van een meisje. Hebben al een dochter van 2,5 jaar, ...
Toevallig! Mijn zoontje is 1,5 jaar en ook geboren op 20 augustus. Nu ben ik de 9e uitgerekend

2 jaar geleden

14 augustus en geslacht krijgen we woensdag te horen😍

2 jaar geleden

Hier 10 augustus uitgerekend van ons eerste kindje en kunnen echt niet wachten… Vandaag de box al in elkaar gezet en zo is het steeds meer een beetje af. Babykamer wachten we mee omdat die echt gender gericht is. Wel al hele leuke pakjes gekocht die voor beide kunnen. Op 3 maart hebben wij de gender reveal en totaal eigenlijk geen idee… Ene keer denk ik nou denk een meisje andere keer weer een jongen. We laten het lekker op ons afkomen en als het maar gezond is 🥰

2 jaar geleden

Ja, leuk een topic! Ik ben 14-8 uitgerekend 🤩

2 jaar geleden

11 Aug uitgerekend, we hebben al een zoon van 14 okt 2022.

2 jaar geleden

11 augustus uitgerekend van een meisje💖

2 jaar geleden

12 augustus ben ik uitgerekend en 2 maart weten we wat het wordt! mijn gevoel zegt een meisje. maar ik heb zelf geen voorkeur voor geslacht zolang het maar gezond is.

2 jaar geleden

ik ben 10 augustus uitgerekend, en heb een zoontje die 6 augustus 2 jaar wordt haha. dus ben ook heel er benieuwd! Ook ik weet woensdag of ik nog een jongetje krijg of een meisje. 😁❤️

2 jaar geleden

Reactie op BlueyBingo

Ja, leuk een topic! Ik ben 14-8 uitgerekend 🤩
ik ben ook 14 augustus uitgerekend

2 jaar geleden

Reactie op ilja25

14 augustus en geslacht krijgen we woensdag te horen😍
ook 14 augustus hier en 1 maart weet wij wat het wordt. super spannend

2 jaar geleden

9 augustus uitgerekend en morgen geslachtsecho😍 Toch wel onderbuikgevoel over het geslacht maar je weet het nooit zeker

2 jaar geleden

Reactie op Anita-153

ook 14 augustus hier en 1 maart weet wij wat het wordt. super spannend
Hoe leuk!! Heb je een voorgevoel? 😍

2 jaar geleden

10 augustus 💙