15 Reacties

2 jaar geleden

Hi Pietjepluk, wij hebben dat net zo, mijn vrouw is gezegd dat je dan alsnog eerste dag van laatste menstruatie moet pakken. Maar wij hebben het wel in de natuurlijke cyclus gedaan. Weet niet hoe het bij jou zit?

2 jaar geleden

Hi Pietjepluk, wij hebben dat net zo, mijn vrouw is gezegd dat je dan alsno ...
Hm ok茅. Ik heb op 10 oktober mijn punctie gehad en daarna nog wel een keer een cyclus gehad. Maar omdat die toch wel overhoop ligt na het gebruik van hormonen en de punctie zelf etc., dacht ik dat er een andere manier zou moeten zijn om het te berekenen.

2 jaar geleden

Reactie op PietjePluk

Hm ok茅. Ik heb op 10 oktober mijn punctie gehad en daarna nog wel een keer ...
Dat dachten wij ook idd! Maar toen we belden naar de kliniek ivm positieve zwangerschapstest gaven ze aan dat met zeven weken een echo werd gepland dus even gevraagd hoe dat zat. Wij hebben de echo 29ste, dan is mijn vrouw 7 weken en drie dagen geloof ik. Als je anders hoort, let me know!

2 jaar geleden

Volgens mij moet je dan 16 november + 38 weken pakken, maar not sure. Gefeliciteerd 馃

2 jaar geleden

Dat dachten wij ook idd! Maar toen we belden naar de kliniek ivm positieve ...
Als ik het online bereken met de verschillende opties, kom ik tussen 27 juli en 8 augustus uit. Dat verschilt dus nogal haha. Ik laat het weten!

2 jaar geleden

Voor iedereen; deze link is accuraat. Wel goed invullen wat voor terugplaatsing het was. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op KL1989

Voor iedereen; deze link is accuraat. Wel goed invullen wat voor terugplaat ...
Dank je. Ik heb het juist ook via die link ingevuld, maar volgens die gegevens kan ik optie 1, 2 en 5 gebruiken om het uit te rekenen. En daar zit als uitkomst nogal wat verschil in. Dus daarom ben ik het spoor even bijster. 馃檲 Ik weet niet of mijn eerste uitgangspunt is dat hij in natuurlijke cyclus (die door hormonen onregelmatiger is) is teruggeplaatst of dat het om een cryo blastocyst gaat. Dat maakt in de uitkomst wel verschil.

2 jaar geleden

Deze gebruik ik inderdaad ook en is accuraat.

2 jaar geleden

Reactie op PietjePluk

Dank je. Ik heb het juist ook via die link ingevuld, maar volgens die gegev ...
Uitgangspunt is dag terugplaatsing + leeftijd cryo. Dus bv mijn geval is 17 nov + 5

2 jaar geleden

Dus optie 5

2 jaar geleden

Mijn fertiliteitsarts bevestigde dezelfde datum dus dit is correct

2 jaar geleden

Reactie op KL1989

Dus optie 5
Ja dit klopt! Mijn uitgerekende datum is op 3 augustus volgens het ziekenhuis en dat komt overeen met optie 5 in de calculator. Bedankt voor het meedenken! 馃槂

2 jaar geleden

Reactie op PietjePluk

Ja dit klopt! Mijn uitgerekende datum is op 3 augustus volgens het ziekenhu ...
Graag gedaan 鈽猴笍