13 Reacties

Ik heb ook een dikke deken in de nacht en pyjama en dat gaat altijd goed misschien ook de deken in de nacht gebruiken

6 dagen geleden

Wollen onderlegger. Sinds wij dit gebruiken is ie in de ochtend in elk geval lekker warm. Maar voor het weer langer slapen doet het bij ons niks.

6 dagen geleden

Hier ongeveer 16-17 graden een koukleumpje. Wollen lange mouwen romper, dikke pyjama, 3,5 TOG slaapzak van Terstal. Volgens mij nu weer in de aanbieding voor 15,00. En ze ligt ook op een wollen onderlegger van Alwero.

6 dagen geleden

Evt wollen romper en pyjama? Hier gebruiken we veel de pakjes van Dilling, zijn ideaal als pyjama! En de puckababy 4 seizoenen slaapzak! Die houd onze dochter veel beter warm dan een winter slaapzak van bijvoorbeeld de Hema, terwijl ze dezelfde TOG waarde hebben.

6 dagen geleden

hier zweer ik ook bij wol.. ze slaapt rechtstreeks op een wollen hoeslaken van daaloumaa + lange mouwen romper en boxpakje van Dilling en 4seizoenen puckababy (2,5 tog). Ze heeft het echt nooit koud, kamer is 16 graden.

6 dagen geleden

Bij de lidl hebben ze nu een wollen onderlegger in de aanbieding! Ons huis is heel koud maar ons kindje voelt prima aan met een dikke pyjama en slaapzak.

6 dagen geleden

Reactie op hannahwaggie

hier zweer ik ook bij wol.. ze slaapt rechtstreeks op een wollen hoeslaken ...
Welk boxpakje van Dilling gebruiken jullie? De normale merinowol of de merinowol/zijde?

6 dagen geleden

Wij hebben naast alle genoemde tips over wol ook een klein elektrisch kacheltje dat automatisch aan en uit gaat om bepaalde temperatuur te houden (bij ons 16/17 graden, anders kan het nog kouder worden) en sinds dien wel echt stabielere nachten.

6 dagen geleden

Wollen onderlegger, wollen romper en legging onder de pyjama!

6 dagen geleden

Reactie op Reina-

Welk boxpakje van Dilling gebruiken jullie? De normale merinowol of de meri ...
de normale merinowollen!

Reactie op em1235

Wij hebben naast alle genoemde tips over wol ook een klein elektrisch kache ...
Zijn die niet brandgevaarlijk?

gisteren

Reactie op JellyBean2024

Zijn die niet brandgevaarlijk?
Wij gebruiken ook een elektrisch paneel voor verwarming. Die gaat aan om 18:30 en automatisch uit om 6:00. Slaat aan als de kamer kouder is dan 17 graden, verwarmt dan tot 19 en gaat weer uit. Hij is ook te bedienen met een app. Wij zijn niet bang voor brandgevaar, gebruikten ‘m vorige winter ook al. Bekijk VONROC Luxe elektrische kachel - Convectorkachel met glazen paneel – 750W/1500W - Verwarmt ruimtes tot 18m2 - Bediening zowel met app (via Wifi) als handmatig – Instelbare thermostaat en timer - Wit op: https://www.bol.com/nl/p/vonroc-luxe-elektrische-kachel-convectorkachel-met-glazen-paneel-750w-1500w-verwarmt-ruimtes-tot-18m2-bediening-zowel-met-app-als-handmatig-instelbare-thermostaat-timer-wit/9300000121824599?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

gisteren

Wij zijn heel erg fan van wol. Wollen rompers, wollen slaapzak, wollen topper op zijn matrasje. Verder hebben we een Eurom verwarmingspaneeltje. Elektrisch en met ingebouwde thermostaat. Die staat bij ons van 18.00-07.00 ingesteld op 17 graden.