28 Reacties
4 weken geleden
Reactie op Maan<3
Ik vond het ook te snel dus daarom de afspraak verzet. Maar dat is meer voo ...
Ook tussen de dktp en de bmr langer er tussen gelaten? Hoelang als ik vragen mag? Ik twijfel zelfs of ik wel door ga met vaccineren ivm de verhalen wat je allemaal hoort.
Had je kleine nog klachten na de bmr vaccinatie? Kan toch een week of 2 erna koorts of last nog krijgen?
4 weken geleden
Reactie op Arnean
Bij ons zit er ook een maand tussen, omdat we de dktp hadden uitgesteld doo ...
Ik heb het nu toch naar januari gedaan, omdat ik het toch echt te snel vind ivm zo’n klein lichaampje. Jullie moeten de prik ook nog doen? Gaan jullie wel een maand er tussen doen?
4 weken geleden
Reactie op joëlle19
Mag ik vragen wat jullie schema is? Waarom een aangepast schema?
Ik weet het niet helemaal meer uit mijn hoofd, maar sowieso zoveel mogelijk uit elkaar gehaald. Dus alle afspraken met 2 prikken zijn opgesplitst en minimaal 8 weken er tussen.
En aangepast schema is omdat we dat zelf wilde. En dat is weer een compromis tussen mijn vriend en mij. We hebben een verschillende mening wat betreft vaccineren en dit is onze tussenweg😊.
4 weken geleden
Reactie op joëlle19
Weet je toevallig hoe dat met de bmr prik zat? Moest dat toen ook opgesplit ...
Volgens mij is het in het normale schema dat je bmr en menACWY tegelijk hebt. Die hebben wij dus ook opgesplitst. BMR heeft ze inmiddels gehad (geen bijwerkingen gehad), maar die menACWY heeft ze nog niet. En de 3e dktp ook nog niet.
Zie dat je de afspraak verplaatst hebt naar januari. Goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd, dan is het altijd goed!
4 weken geleden
Reactie op joëlle19
Ja klopt hij is niet nieuw, maar hij krijgt het nu voor het eerst de bmr da ...
Oww zo haha. Je bedoelt dat bij dktp er dan bepaalde hoeveelheid tijd tussen meot/mag zitten en BMR maak niet uit want is tich eerste prik. Ja dan is iets later ook zeker niet erg nee.
4 weken geleden
Reactie op DdGL90
Volgens mij is het in het normale schema dat je bmr en menACWY tegelijk heb ...
Oké goed dat jullie dat zo doen en een midden weg met elkaar kunnen vinden. 😊
Ja klopt nu in januari. Het is wel 3 maanden later dus hopelijk is dat goed. Mijn gevoel is dan weer zo dubbel dat ik denk het winter en krijgt hij dan niet iets wat hij nu van de vaccinatie moet krijgen zoals de mazelen, bof of rode hond🙈anders ga ik mij echt schuldig voelen als hij het tussen nu en 3 maanden krijgt.
Kan de afspraak ook nog in december zetten. Wat zou jij doen?😳
4 weken geleden
Reactie op joëlle19
Oké goed dat jullie dat zo doen en een midden weg met elkaar kunnen vinden. ...
Ik ben zelf iemand die daar niet bang voor is. Maar ik zou dan kijken dat je minimaal 8 weken er tussen hebt zitten met de vorige. Maar dan kom je misschien wel dicht bij de feestdagen, dan zou ik het over de feestdagen heen tillen. Zou zelf liever niet hebben dat de bijwerkingen tijdens de feestdagen komen (als je kindje ze al krijgt, maar dat weet je vooraf niet).