5 Reacties

vorige week

Oh heerlijk wat een goed idee馃槏 Wij zijn vorig jaar naar Bali geweest toen onze dochter 9 mnd was. Ik kan je aanraden: hotel Puri Santrian in Sanur. Fijn hotel, goed ledikantje voor kindje, dichtbij restaurants aan de boulevard, gratis fietsen, lekker zwembad, rustig resort. En zou kiezen voor vlucht met Emirates, daar zijn ze super kindvriendelijk! (en dan heb je 2x 8 uur)

vorige week

Oh ja en Sanur over het algemeen is een hele fijne stad, niet zo druk en massaal en je hebt er een heel lang pad langs het strand en sinds kort een nieuwe grote mall (leuk voor een keertje).
Heel tof! Ik ben nooit met een kleintje naar Bali geweest maar zou misschien vanuit mijn eigen ervaring Canggu overslaan en kiezen voor zoiets als Sidemen, Munduk, Lovina of Amed omdat in mijn ervaring je daar niet echt lekker over de stoep kan lopen en er echt super veel verkeer is maar misschien iemand anders ervaring daarmee:)

13 uur geleden

Wij zijn ooit naar Bali geweest met onze zoon van toen 18 maanden en het was fantastisch! De buggy kun je alleen thuis laten 馃槀 alleen in Sanur was de stoep/boulevard goed genoeg om daar mee te lopen. Wij hebben gekozen voor kleinschalige verblijven. Sanur House is echt een aanrader, prachtige plek en zulke lieve mensen. Dichtbij alles maar toch niet het gevoel dat je wat meer in de stad zit. In Ubud verbleven wij bij Puri Raya Villa en dat was een magische plek. Wel wat verder weg van de toeristische trekpleisters, maar de buurman had een soort taxibedrijfje en reed ons vaak heen en weer voor echt een paar cent.

13 uur geleden

Wij hebben ook Canggu en de eilanden gewoon gedaan trouwens. Ook erg goed te doen met een kleintje, alleen niet echt tips qua verblijf. Er is wel een Bali Kids Guide, hier heb ik toen veel inspiratie uit gehaald. Op Google is er wel veel over te vinden.