19 Reacties

2 jaar geleden

Geen sugfesties maar volg wel even mee. Wil die periode ook graag nog even met ons gezin op vakantie.

2 jaar geleden

Oh heerlijk nog lekker op vakantie! Wij zijn bij mijn eerste zwangerschap naar Rhodos geweest. Dat was erg mooi en we hadden een super mooi hotel. Wij houden ook van moderne luxere uitstraling. We zaten toen in het rhodes bay hotel. We zijn toen eind mei daar geweest. Dit jaar zijn we naar Kreta geweest, maar het weer viel enorm tegen. We waren de eerste 2 weken van mei daar en het was behoorlijk fris en veel regen. We konden niet zwemmen in het zwembad, omdat het zo koud was. Ik zou het dus niet aanraden om eind april begin mei naar Griekenland te gaan. Ik denk dat je dan echt heel veel geluk moet hebben met het weer. We zijn ook in Kos geweest en dat was ook erg mooi, maar toen zijn we in oktober geweest.

2 jaar geleden

Afgelopen november naar Tenerife geweest! In Time to Smile Coral Dreams. Tenerife is super leuk, mooi om een auto te huren en rond te rijden maar ook in t appartementencomplex met zwembad heerlijk genieten. Strand en restaurantjes op loopafstand. Wel in toeristisch gedeelte, dus druk maar vond het mensen kijken wel heel leuk

2 jaar geleden

Wij zijn in juni in Rhodos geweest. Hotel Amada Colossos Resort. Hotel is vernieuwd, all inclusive. Zwembad fijn met kinderen (loopt aan een kant over de volledige breedte langzaam af). Eten vond ik redelijk tot goed voor in een all inclusive hotel (met speciale kids hoek). Kamer iets aan de kleine kant. Om nog even een weekje weg te gaan is het echt prima!

2 jaar geleden

Ik herken mezelf heel erg in jou verhaal 馃槄 wij houden ook van de luxe en moderne kamers.. Wij zijn op Gran Canaria naar RIU Gran Canaria geweest en Lopesan Baobab. Beide vonden we geweldig en heerlijk weer. Lopesan is niet all inclusive maar wel echt geweldig. Afgelopen jaar zijn we naar Tenerife geweest en dan naat RIU Buenavista. Ook heel erg goed bevallen. Succes en ik volg stiekem nog even mee 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Lisanne09

Ik herken mezelf heel erg in jou verhaal 馃槄 wij houden ook van de luxe en m ...
Ik vind het heel lastig.. ik wil ook nog is dat het heel schoon is want vind alles ook vies 馃ぃ

2 jaar geleden

Wij gaan naar Gran Canaria eind april. Lijkt mooi weer te worden!

2 jaar geleden

Wij gaan naar Gran Canaria eind april. Lijkt mooi weer te worden!
en wat hebben jullie geboekt?

2 jaar geleden

Ibiza! Is erg lekker in het voorjaar.

2 jaar geleden

Wij gaan in april na de dominicaans republiek

2 jaar geleden

Wij overwegen deze: https://ikosresorts.com/resorts/ikos-odisia/ Echt een luxer resort. Hebben ook opvang dus dan kan je nog even van de rust genieten 馃槃

2 jaar geleden

Wij gaan in juni naar best sabinal in spanje echt een aanrader als je al kindjes hebt!

2 jaar geleden

Reactie op prinsesbelle

Wij overwegen deze: https://ikosresorts.com/resorts/ikos-odisia/ Echt een l ...
Super mooi hotel ik zag het al helemaal zitten... maar die prijzen!! 馃

2 jaar geleden

Ik zou kijken naar tui time to smile!

2 jaar geleden

Reactie op brechtje1712

Ik zou kijken naar tui time to smile!
Zijn wij al 6x geweest alleen het probleem is dat daar heel weinig is voor een kind van 2 jaar...

2 jaar geleden

Reactie op Babynumber2ontheway

Zijn wij al 6x geweest alleen het probleem is dat daar heel weinig is voor ...
want het bevalt altijd goed.

2 jaar geleden

Reactie op Ivke_x

Super mooi hotel ik zag het al helemaal zitten... maar die prijzen!! 馃
TS zegt dat ze van luxe houdt. Vaak zit daar een luxe prijskaartje aan 馃槤

2 jaar geleden

Reactie op prinsesbelle

TS zegt dat ze van luxe houdt. Vaak zit daar een luxe prijskaartje aan 馃槤
Dat klopt, duur is het altijd... maar dan hebben we wel meestal wat moois!