9 Reacties
8 uur geleden
Ze drinkt 1,5 week ook al minder,
Maar gezien we onder controle staan bij de kinderarts was hij daarvan al op de hoogte
8 uur geleden
Mijn kleine heeft er ook last van gehad. De neusdruppels werkte onvoldoende. Ik ben bij de huisarts geweest en toen geeft de kleine sterkere neusdruppels gekregen. Binnen 5 dagen was ze ervan af.
Ik zou gewoon even de huisarts bellen en het uitleggen. Mijn ervaring is dat je met een kleintje altijd mag langskomen.
8 uur geleden
Reactie op Deedee1990
Een snotzuiger heeft hier ook wel geholpen tegen de benauwdheid
Zo’n elektrische?
Wij hadden zo’n neuspeertje maar dat werkt bij ons niet
8 uur geleden
Reactie op TTCWarrior
Zo’n elektrische?
Wij hadden zo’n neuspeertje maar dat werkt bij ons niet
Ja wij hebben een elektrische
7 uur geleden
Het siert je dat je zo bezorgd bent. Wellicht helpt het om te bedenken dat je kleintje minstens 10x in het eerste levensjaar verkouden zal zijn zoals alle kindjes en het vaker mild verloopt dan ernstig. Daarbij bouwt ze immuniteit op en dus een goede weerstand. Dit is op natuurlijke wijze altijd het beste. 😊
4 uur geleden
Reactie op Sarahhhh
Welke heb je ? Heb je foto ? En helpt het?
https://www.bol.com/nl/p/vulpes-goods-babycare-baby-neusreiniger-baby-neusreiniger-elektrisch-neusdouche-elektrisch-neusreiniger-snoetenpoetser-neuszuiger-grote-batterij-usb-c-pro/9300000172880654?referrer=socialshare_pdp_androidapp ik vind wel dat helpt wat bijdraagd, ik heb er behoorlijk grote snotlappen mee uit gezogen haha