8 Reacties
2 jaar geleden
Gefeliciteerd! Ik zit voor de tweede keer bij Lievelle. Ook een fijne praktijk 😊
2 jaar geleden
Gefeliciteerd! Wij zitten bij Lievelle, super fijne dames! Bij de 1e zaten we eerst bij Ezra, een aantal verloskundigen gingen toen hun eigen praktijk oprichten en zijn we meegegaan 😊
2 jaar geleden
Reactie op mamaof2soon
Gefeliciteerd! Wij zitten bij Lievelle, super fijne dames! Bij de 1e zaten ...
Jaaa wat grappig ik zie het nu dat die damen naar een ander praktijk zijn gegaan..
2 jaar geleden
Wij zitten voor de 2e keer bij Ezra. Daar heb ik mij altijd welkom gevoeld en nemen overal ruim te tijd voor. Bij de eerste zwangerschap was het niet mijn eerste keuze omdat ik de website/foto’s wat ‘suffig’ vond 🙈, maar heb al het contact als kundig en betrokken ervaren.
Ik zou andere praktijken ook prima hebben gevonden, zolang het maar een kleine club mensen is (max 3). Bij bv. een Doevendans zou ik mij echt niet prettig voelen door de hoeveelheid medewerkers. Meja heb ik persoonlijk een nare ervaring mee gehad, maar dat is dan bij één persoon geweest.
Uiteindelijk is het ook gewoon een kwestie van waar nog plek is en of jouw woonadres binnen hun werkgebied valt ;) Succes! 🍀
Leuk trouwens al deze mensen uit Apeldoorn :)
2 jaar geleden
Hellooo Apeldoornse girls! Momenteel ben ik iets meer dan 9 weken zwanger en misschien zelf al 10. Ik zit bij Meja en ik heb tot nu toe het contact erg fijn gevonden. Ik ben zelf 25 jaar en woon nog maar 3 jaar in Apeldoorn. Ik wens iedereen het beste! ❤️