24 Reacties

10 maanden geleden

Och wat zielig! Geef je borstvoeding? Dan kun je paar keer per dag druppeltje in haar ogen doen. Dat is de enige tip die ik tegen de etterende oogjes weet

10 maanden geleden

Jeetje wat zielig.. beterschap! 🌸🩷 hoop dat ze zich heel snel beter voelt. Geen tips sorry...

10 maanden geleden

Och wat sneu! Heel veel beterschap ♡

10 maanden geleden

Ah jeetje, wat sneu! Helaas geen tips maar heel veel beterschap!! ❤️

10 maanden geleden

Wat sneu! Heel veel beterschap. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan🍀. Ik zou de oogjes schoon maken met gekookt afgekoeld water op een wattenschijfje.

10 maanden geleden

Ach arme ziel! 🥺 net wat DdGL90 zegt even gekookt water gebruiken met een watje en dan van buiten naar binnen even schoonmaken een paar x per dag Beterschap ❤️‍🩹

10 maanden geleden

Och jeetje wat zielig, heel veel beterschap dat de antibiotica aanslaat en gauw beter mag worden!sorry geen tips.❤️

10 maanden geleden

Helaas bleek ze SSSS te hebben. Ze ligt nu in het ziekenhuis aan het infuus, zo zielig.

10 maanden geleden

Ach wat sneu, dat ziet er naar uit en klinkt ook echt niet fijn, zo te lezen! Hopelijk knapt ze in het ziekenhuis goed op!

10 maanden geleden

Ach wat zielig. Beterschap! ❤️

10 maanden geleden

Reactie op le0nie123

Helaas bleek ze SSSS te hebben. Ze ligt nu in het ziekenhuis aan het infuus ...
Achos heel veel sterkte en beterschap voor je dochtertje. Mijn zoontje heeft ook in het ziekenhuis gelegen, voor iets anders, maar infuus, sonde.. Het was zwaar maar we zijn er heel sterk uitgekomen. Dat wens ik jullie ook zodra ze opknapt💪🏻💪🏻

10 maanden geleden

Reactie op le0nie123

Helaas bleek ze SSSS te hebben. Ze ligt nu in het ziekenhuis aan het infuus ...
Ach, beterschap voor de kleine meid! En sterkte voor jullie, hou der maar fijn dicht bij jullie💕💕💕

10 maanden geleden

Heel veel beterschap 💕

10 maanden geleden

Heel veel beterschap ❤️‍🩹

10 maanden geleden

Och kindje toch, kamillethee laten afkoelen en 2-3 x per dag een druppeltje in haar oogjes doen! Werkt echt!

10 maanden geleden

Hoe gaat het nu met je kleintje? ♡

10 maanden geleden

Reactie op SarahLuna

Hoe gaat het nu met je kleintje? ♡
De antibiotica lijkt aan te slaan!

9 maanden geleden

Hey Leonie, hoe gaat het nu met je dochter ? Ik hoop al wat beter weer en dat jullie inmiddels terug thuis zijn of hoe is het verloop van deze vreselijke ziekte ? 🫂

9 maanden geleden

Reactie op Belle1988

Hey Leonie, hoe gaat het nu met je dochter ? Ik hoop al wat beter weer en d ...
Hee! Ze heeft een week in het ziekenhuis gelegen. En 2 weken antibiotica gehad. Het gaat nu steeds beter, haar huid is bijna hersteld. Het was wel echt heel eng en heeft wel veel met ons gedaan. Heel fijn om haar nu weer zo vrolijk te zien.

9 maanden geleden

Reactie op le0nie123

Hee! Ze heeft een week in het ziekenhuis gelegen. En 2 weken antibiotica ge ...
Gelukkig ziet ze er heel veel beter uit nu, goed om te zien!❤️ Zorg ook goed voor jullie zelf, ook om het te verwerken🍀