17 Reacties

12 dagen geleden

Wij zijn naar Zuid-Amerika gevlogen zonder babybedje en ik zou de draagzak zeker aanraden! Dan kun je (in theorie) zelf ook even je ogen dichtdoen terwijl de baby gewoon bij je ligt!

12 dagen geleden

Laatste keer dat wij naar Curacao vlogen, zag ik dat mensen comfort zaten en dan die eerste rij.. zij hadden een soort opblaasbedje/luchtkussen die ze bij de voeten neer konden zetten. Heb niet precies gezien hoe ze dit hadden gedaan, maar die man het opblazen en neerleggen en het kindje er op😂😅

12 dagen geleden

Wij gaan zelf binnekort op vakantie, en hebben een Deryan airtraveller vliegtuigbedje reiskussen met matras besteld op bol.com . Als ik de recensies moet geloven schijnt het echt super te zijn! Verder hebben we een draagzak en we hebben een klein inklapbare buggy gekocht. Verder ook nog van die baby spinners op aliexpress besteld. Hopelijk heb je hier wat aan!

11 dagen geleden

Ik volg! Eind maart vertrekken wij met onze dochter ook naar Curaçao. Ze is dan 7 maanden. Wij vliegen met KLM maar babybedjes zijn maar voor baby's tot 65 centimeter..

11 dagen geleden

Bedankt voor jullie reacties!

11 dagen geleden

Je zou kunnen informeren voor een extra stoel, wij hebben naar kaap verdie een extra stoel kunnen reserveren voor 80 euro extra retour.. en daarbij een vliegtuigbedje besteld op bol.com. Helemaal prima

11 dagen geleden

Reactie op Boymom88

Je zou kunnen informeren voor een extra stoel, wij hebben naar kaap verdie ...
Dat heb ik toevallig al gedaan! Voor 80 euro had ik het zeker gedaan. Een meneer van tui kon mij vertellen dat het 650 euro kost 😅. Dat gaan we natuurlijk niet doen haha.

11 dagen geleden

Reactie op TenE-

Wij gaan zelf binnekort op vakantie, en hebben een Deryan airtraveller vli ...
Wij zijn net terug van curacao en hebben ook de airtraveller van Deryan. Op de tafeltjes werkte niet voor ons. Maar wel op schoot. Terug hadden we een stoel vrij en dat hielp enorm want t bedje kon daardoor half op schoot en vrije stoel. Hele vlucht heeftie lekker gelegen. Ik zou zeker bij de check in al vragen of er stoelen vrij zijn, en of ze jullie zo kunnen schuiven dat je die naast je vrij hebt! Enjoy!

11 dagen geleden

Reactie op lisamariex

Wij zijn net terug van curacao en hebben ook de airtraveller van Deryan. Op ...
Goede tip! Dankje. Heb je verder nog tips voor zo’n reis met een kleintje? 😊

10 dagen geleden

Wat leuk! Wij gaan in januari ook naar Curacao met onze kleine van dan 5 maanden. Ik neem ook de draagzak mee en laat de kinderwagen incealen. Wij vliegen ook met TUI.

10 dagen geleden

Wij zijn ook van plan om naar curacao te gaan eind januari! Baby is dan 5,5 maand. Iemand nog tips voor een fijn hotel met baby? En hoe doen jullie dat met auto, zelf auto stoeltje meenemen of deze gewoon bij huren?

10 dagen geleden

Reactie op iantheee

Wij zijn ook van plan om naar curacao te gaan eind januari! Baby is dan 5,5 ...
Ik zou eerder voor een appartementje kiezen ipv hotel😊 en tis net afhankelijk van wat je leuk vindt, wij vinden zelf jan thiel verschrikkelijk dus boeken daar niks in de buurt 😂 laatste keer waren we op Kunuku (all inclusive), maar karakter of blue bay zou ik eerder weer bezoeken.. wel met huurauto erbij!😊 en stoeltjes boeken wij gewoon altijd bij de huurauto (sunny cars)

9 dagen geleden

Wij hebben de dag van de vliegreis wat kleinere flesjes gegeven. In het vliegtuig viel ze moeilijk in slaap en met een flesje lukte dat soms even wat makkelijker. Een draagzak is ook fijn om haar in het gangpad in slaap te wiegen. Wij hadden een MyBambini’s Max om zelf flesjes op te kunnen warmen. Maar als je borstvoeding geeft zit je hier niet mee.

9 dagen geleden

Reactie op Laura Epe

Goede tip! Dankje. Heb je verder nog tips voor zo’n reis met een kleintje? ...
Geef je bv of kv? In geval van bv zou ik zeker wat kunstvoeding meenemen. Bij ons uiteindelijk nodig gehad want hij wilde slecht aan de borst en zat tegen uitdroging aan. ORS meenemen dus ook wel aan te raden. Die kleintjes kunnen nog niet zo goed met de warmte om gaan. Bij ons was hij gecorrigeerd 2.5mnd dus wel iets kleiner (te vroeg geboren). Huur auto is ook fijn zoals hieronder gezegd en neem wel een eigen maxicosi mee. Die wij meekregen was echt uit het jaar krat. Prima voor een week, maar niet heel goed voor de rug.. er zijn veel muggen en wij hadden een inklapbare buggy die aan boord mee mag, daaromheen deden we op Curacao een klamboe (van een camping bedje). Zo was ie altijd beschermd tegen muggen! Wij zaten bij Jan Thiel en ik vond het zelf wel heel fijn. Maar Blauwbaai is ook prachtig. We hadden ook een deryan tentje uv 50 die heel fijn was, maar kon wel warm worden dus goed temp in de gaten houden. Veel plezier!!

8 dagen geleden

Reactie op gewoonk

Ik zou eerder voor een appartementje kiezen ipv hotel😊 en tis net afhankel ...
Haha ja appartement bedoelde ik ook eigenlijk inderdaad 🙊 Als je een auto stoeltje bij boekt krijg je dan ook met base erbij of maak je het dan gewoon met gordels vast (wij hebben dat nog nooit gedaan, dus voelt ook wat onveiliger ofzo) En hoe deed je dat met kinderwagen? Want tegen de tijd dat we gaan verwacht ik niet dat ze al in een buggy kan… het lijkt me dan zo lomp en ingewikkeld om dat helemaal mee te moeten nemen. Draag zak doen we uiteraard ook, maar als we uit eten ofzo willen bijvoorbeeld dan is de kinderwagen natuurlijk wel handig

8 dagen geleden

Reactie op iantheee

Haha ja appartement bedoelde ik ook eigenlijk inderdaad 🙊 Als je een auto ...
Wij hebben destijds zelf een kinderwagen (met ligbak) meegenomen op een buggy onderstel.. maar met m’n kennis van nu over Curacao zou ik eerst langs de speelotheek rijden en daar een kinderwagen huren haha.. hun bieden kinderwagen incl klamboe etc te huur.. ze bieden volgens mij tegenwoordig ook maxicosi en autostoeltjes aan, je kan ze op Instagram sowieso vinden. Wij hebben het jaar erop dat onze kleine 15 maanden was bij hun een speelgoedpakket gehuurd, scheelde ook een hoop ruimte in de koffer😂

8 dagen geleden

Ik lees even mee, wij gaan ook begin februari naar Curacao 😎