4 Reacties
4 maanden geleden
Wij hadden van die spinners voor op het raam. Maar ook het geluk dat we een stoel vrij hadden naast ons, waar hij dus zelf kon staan. Verder als t kan, in het gang pad laten staan oid. Mijn zoontje kan ook voor geen meter stil zitten, maar heeft t echt mega goed gedaan op een vlucht van 4,5 u!
4 maanden geleden
Wij hebben zojuist een vakantie gehad waarbij wij vier uur moesten vliegen, ook lichtelijk angstig gezien mijn kleine mega actief is en alleen maar wil kruipen en staan en bang dat hij last zou krijgen van de oortjes. Maar! Het is perfect gegaan, wat drinken/fles gegeven tijdens opstijgen en landen en tussendoor op schoot staan en springen en zachte speeltjes gezien die met alles gooit haha. En wij hadden heel veel kleine snackjes (fruit, brood, maisstick) mee. Ook hem veel rond laten kijken en dat vond hij fantastisch. Baby’s krijgen sowieso veel aanspraak in zo’n vliegtuig :) uurtje op mij geslapen nog, ging perfect! Ondanks dat we er nog beetje bang voor waren gezien zijn energie hahaha
4 maanden geleden
Yes, bij ons 3 urende vliegtuigreis ging prima. Vooral lekker in het gangpad laten spelen, dat vond ze het leukste. Doodnormale spullen zoals een drinkfles, een kartonnen bekertje vond ze ook leuk om mee te spelen. We hadden zelf 3 speeltjes mee zoals een boekje, een knuffel en een ander friemelding. Ze was vooral naar andere mensen aan het kijken en zwaaien :)
Ik heb ook ergens de tip gezien dat je washi tape mee kan nemen en dat bijvoorbeeld op de stoel kan plakken. Het eraf trekken en op plakken vinden ze ook erg leuk.