9 Reacties

één maand geleden

Mijn vliezen zijn op 26/7 gebroken en heb direct gebeld.. ik mocht al komen want meestal beginnen de weeen niet lang daarna 😃 nu mama van een dochtertje 🥰

één maand geleden

Reactie op caroline Van Boxel

Mijn vliezen zijn op 26/7 gebroken en heb direct gebeld.. ik mocht al komen ...
*26/7 om 4:15 ‘‘s nachts

één maand geleden

Als het helder is, kun je straks je verloskundige bellen om te vertellen dat je vliezen zijn gebroken. Je kunt dan ook direct vrsgen wat je zou moeten doen. Mij is verteld dat vaak de bevalling binnen 24 uur op gang komt, zo niet dan moet ik naar het zh.

één maand geleden

Heb je geen belinstructies gekregen? Op onze staat dat je bij vliezen breken na 37 weken en met helder vruchtwater alleen tijdens de reguliere tijden hoeft te bellen, dus tussen 9-17. Bij mn eerste braken mijn vliezen rond 5u s morgens en heb toen inderdaad gewacht en om 9u gebeld. Maar hangt een beetje af van wat jullie belinstructies zijn.

één maand geleden

Reactie op Anoniem_MM

Heb je geen belinstructies gekregen? Op onze staat dat je bij vliezen breke ...
Succes trouwens!

één maand geleden

Reactie op caroline Van Boxel

Mijn vliezen zijn op 26/7 gebroken en heb direct gebeld.. ik mocht al komen ...
Gefeliciteerd! Kwamen de weeën inderdaad zelf op gang?

één maand geleden

Reactie op First Time Mom2024

Gefeliciteerd! Kwamen de weeën inderdaad zelf op gang?
Ja , eigenlijk bij mij direct toen we al in de auto zaten

één maand geleden

Spannend! Succes ..

één maand geleden

Spannend! Mijn vliezen braken om 02:30. Vruchtwater was helder dus gewoon de volgende ochtend gebeld. Daarna zijn ze langs geweest voor een controle. De weeën begonnen de volgende nacht om 03:30. Niet binnen 24 uur dus en overgedragen aan het ziekenhuis. Daar heb ik die avond rond 19:00 weeënopwekkers gekregen omdat de weeën niet doorzetten. Uiteindelijk is de dag erna om 08:29 onze zoon toen geboren. Heeft in totaal van breken van de vliezen tot geboorte 54 uur geduurd 😅