4 Reacties
vorig jaar
Klopt, er zijn helaas heel weinig draagzakken die vanaf de geboorte kunnen. De meeste draagzakken zitten pas veilig en ergonomisch vanaf maat 62, ook al claimt de fabrikant anders. Ze zeggen dan vaak dat je in het begin de beentjes in de zak moet doen, maar dit is niet goed voor een baby. Wij hebben een rekbare draagdoek voor de eerste periode en daarna een draagzak. Op Vinted kun je trouwens voor een klein prijsje een draagdoek scoren馃槈
vorig jaar
Wat Liesje 2021 idd zegt. En zoals ik de zak die je noemt op internet zie kan je de zitbreedte niet aanpassen waardoor een new bron veel te overstrekt zit. Een ergonomische draagzak kan je rugpand verstellen, de breedte en heeft geen verhard gedeelte. Ik denk dus eigenlijk dat deze draagzak niet ergonomisch is
Vanaf de geboorte is zoiezo gevaarlijke uitspraak want niet iedere baby is even groot en zwaar.
vorig jaar
Op Facebook is een fijne pagina draagliefde. Daar vind je veel info als je de zoekbalk gebruikt. Deze Draagzak wordt daar vaker besproken en wat ik lees is dat draagconsulenten er niet weg van zijn. Zoals eerder wordt gezegd kan je ze te weinig aanpassen en kan je kind er pas in vanaf broekman 68.
Wil je dragen vanaf de geboorte in een Draagzak is er maar een handjevol geschikt. Als je in die groep zoekt kan je vinden welke wel geschikt zijn vanaf de geboorte. Het dragen met een geweven of rekbaredoek in het begin is eigenlijk wel het beste. Een Draagzak lijkt makkelijk, maar ik zie zo ontzettend veel kindjes verkeerd en/of gevaarlijk zitten in een Draagzak.
Daarbij moet je ook kijken of je 眉berhaupt wel meteen kan dragen na je bevalling. Een doek om je lichaam is fijner dan zo'n band van een Draagzak.