232 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben trots op mijn dochter van 6 dagen oud, dat ze nog maar 45 gram hoeft aan te komen tot haar geboortegewicht. En trots op mijn oudste dochter van 4 die echt de liefste grote zus is ❤️

2 maanden geleden

Ik heb een kindje van 56 cm en 4100 gram in 36 uur gebaard! Het was zo zwaar maar ik ben zo blij met onze kleine Sef 💙

2 maanden geleden

Trots op de eerste nacht thuis, waar de kleine meid heerlijk drinkt en slaapt!

2 maanden geleden

Lotte na 5,5 uur wakker moeten maken voor de fles, wat een cadeau zo’n nacht voor ons 😍

2 maanden geleden

Dat ons zoontje van 5 weken tot nu toe na 4/5 uur komt voor de fles ‘s nachts . En ben mega trots op ons dochtertje van 2. Hadden even een pittige start met zijn 4en maar gaat nu zo goed 🩷

2 maanden geleden

Vannacht voor t eerst 5,5 uur door geslapen!!! Zo trots op onze kleine meid van 3 weken 🩷

2 maanden geleden

Trots dat mijn zoontje met uitsluitend live aan de borst voeden met een week terug op geboortegewicht was. Trots op hem omdat hij echt een voorbeeldige borstvoedingsbaby is, die vanaf het eerst uur goed kon aanhappen en vacuüm houden. Trots op mijn lijf dat mijn productie deze keer wat makkelijker op gang komt. Trots dat ik het mentaal trek, ondanks dat ik met een flinke achterstand aan mijn kraamweek ben begonnen, om hem vaak en veel te voeden (op verzoek). Kortom blije trotse BV mama!

2 maanden geleden

Trots dat ik ondanks een moeilijke start met kloven en stuwing heb doorgezet en mn meisje toch borstvoeding mag geven. Feeling blessed 🙏 En trots op mn vriend die zooo veel doet voor ons kleintje en die ik nu naar bed heb gestuurd voor een welverdiend dutje terwijl mn dochter lekker bij mij huid op huid ligt 🥰

2 maanden geleden

Trots op mezelf dat ik na een ruggenprik bij de vorige bevalling ik nu zonder pijnstilling ben bevallen van ons 2e kindje🥰

2 maanden geleden

Ik ben trots dat ik gisteren voor het eerst zelf de trap op en af kon lopen met onze kleine. Ook ben ik trots dat ik gisteren voor het eerst een luier en een fles achter elkaar heb kunnen doen zonder dat het te intensief voelde voor mezelf of te veel druk gaf op mn wond. (1 week en 5 dagen na keizersnede)

2 maanden geleden

Ben trots bevalling doorstaan heb maar ook me grenzen kan aangeven wat ik nodig heb.

2 maanden geleden

Trots op ons meisje van 1 week oud die zelf zo goed aangeeft wat ze nodig heeft. Gisteravond een clustermomentje. En nu net een ruk van bijna 6u geslapen! Nu lekker etenstijd en dan verder slapen 🥰

2 maanden geleden

Ik ben trots op dat ik borstvoeding heb gegeven op het terras vandaag!

2 maanden geleden

Dat ik op dag 3 al een goed drinkend kindje heb en haar zelf al goed aan kan leggen!

één maand geleden

Papa moest vandaag weer aan het werk, de kleine is nu 2 weken en ik ben alleen op pad geweest, boodschappen gedaan, en mijn zoontje naar school gebracht en opgehaald. Even wennen om alles zelf te doen (kinderwagen uitklappen etc. 😂), but I did it!

één maand geleden

Ik heb van vrijdag t/m vandaag overleefd helemaal alleen met onze peuterpuber van 2 en onze dochter van 2 weken. 🥲👏🏼 Papa was weg op trainingskamp 🙈

één maand geleden

Reactie op Didiizzy

Ik heb van vrijdag t/m vandaag overleefd helemaal alleen met onze peuterpub ...
Woahhh dat lijkt me wel echt nog pittig! Trok je het een beetje?

één maand geleden

Reactie op Suusk88

Woahhh dat lijkt me wel echt nog pittig! Trok je het een beetje?
Ik ben echt een loedermoeder geweest dit weekend 🥲. Dochter in cosleeper en zoon heeft alle nachten bij mij in bed geslapen. Samen ook ontbeten in bed terwijl we Cars keken zodat ik nog een beetje kon bijkomen van de nacht. Sowieso veel te veel de tv aan gehad voor hem 😅. Wel elke dag even met zijn drietjes gewandeld en gisteren en vandaag heb ik hem lekker in het zwembad gezet 👋🏼. Vooral niet te moeilijk gedaan dit weekend en het mezelf zo makkelijk mogelijk gemaakt. Al met al is het echt best goed gegaan, ook lichamelijk ☺️

één maand geleden

Reactie op Didiizzy

Ik heb van vrijdag t/m vandaag overleefd helemaal alleen met onze peuterpub ...
Omgosh girl yass you did it🥲👏🏾. Ik ga dit dus vanaf volgende week ook moeten meemaken en ik kijk er (nog) niet zo naar uit hahaha (pijnlijke lach)🥹🥹

één maand geleden

Vandaag bij de eerste keer naar het consultatiebureau geweest. Na een flinke dip in het gewicht na geboorte (-12%) en een ziekenhuisopname is hij nu met 4 weken 1,2 kg zwaarder dan het geboortegewicht😊