236 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op Cosiness

Wat goed! Hoe oud is jullie zoontje? Ik wil het rota vaccin ook verzetten, ...
Ze vertelde dat ze de 2e vaccinatie voor 16 weken willen geven en tussen de 1e en 2e moet 4 weken zitten. Dus als ze nu 7 weken is, heb je zeker nog wat marge. Ik zou het gewoon bespreken, volgens mij heb je goed te volgen overwegingen om het te verzetten. Mijn ervaring was vandaag dat ze graag meedenken.

16 dagen geleden

Dat ik vandaag het ‘grote’ rondje heb gelopen ipv de kleine vanuit mijn huis. Het zijn nog geen mega wandelingen maar steeds een beetje verder en sneller dus ik ben blij! 👏🏻

15 dagen geleden

Reactie op Suusk88

We hadden vandaag controle bij het CB en meneer is uiterst gemiddeld qua le ...
Verstandig! Onze kleine had ook buikgriep gehad 1 week voor het vaccin. Wij hebben het toen ook 1 week verzet. Waar ik nu achteraf erg blij mee ben! De bijwerkingen zijn bij haar soort gelijk als buikgriep dus dan had ze het misschien wel dubbelop gehad :(

15 dagen geleden

Onze kleine mop heeft van 8.00 tot 5.00 vannacht doorgeslapen 🩷 alleen om 1.00 even het tutje kwijt m, zo trots hoe goed ze het opeens doet snachts!

15 dagen geleden

Voor het eerst gedoucht terwijl ik alleen met de baby thuis ben. Ze wilt alleen maar op je slapen dus dan kan het niet. Nu tijdens de wakkertijd kijkt ze graag om zich heen vanuit een wipstoel dus kon ik mooi douchen terwijl ze bij mij in de badkamer stond.

15 dagen geleden

Zoontje slaapt al anderhalf uur aaneengesloten! Dit is weeeekenlang niet gelukt🙏🙏🙏

14 dagen geleden

Mn eerste dag alleen met peuter en baby overleefd 😊! En het was eigenlijk best gezellig, ook gelukt om buiten te komen en heb nog even kunnen rusten met een slapende baby op me tijdens het dutje van de peuter. Toch ben ik wel blij dat mn vriend morgen vrij is hoor haha

14 dagen geleden

Reactie op sammiwel

Voor het eerst gedoucht terwijl ik alleen met de baby thuis ben. Ze wilt ...
Well done! Ga ik volgende week ook doen. Nu plan ik douchemoment steeds als m'n mam thuis is😁

14 dagen geleden

Dochtertje vandaag voor het eerst in de middag in haar wiegje geslapen. Weliswaar maar 45 minuten, 2e cyclus lukte niet, maar begin is er. En nu vanaf 20.30 in bedje slaapjes aan het doen, ook wel steeds met korte pauzes er tussen, maar ze ligt nu te slapen. Ipv hele avond alleen op mij willen slapen

14 dagen geleden

Klein boodschapje gedaan met de wandelwagen ondanks ik echt heel moe ben. Nu eten vast gekookt want de kleine slaapt al bijna 1 uur op haar zelf🥳🥳

14 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Klein boodschapje gedaan met de wandelwagen ondanks ik echt heel moe ben. N ...
Alleen durf ik nu niet te slapen want ze ligt op haar buik🤣

14 dagen geleden

Vandaag ons popje om 19.00 uur na haar flesje in de wieg gelegd ipv beneden bij ons in de box. Even doorgezet maar uiteindelijk is ze snel in slaaggevallen in dr wieg en slaapt nu 2 uur later nog 🎉

13 dagen geleden

Zooo trots op mijn kleine meisje (vandaag 13 weken oud)! Ze ging om 20.00 uur de nacht in na de voeding en ze heeft de hele nacht doorgeslapen 😍 Ik schrik net wakker, ze begint nu een beetje onrustig te worden, dus ze zal zo wel wakker worden! Wat lekker dit! 😍

13 dagen geleden

Mijn vriend vaart en is 2 weken weg en 2 weken thuis. Gisteren lag het schip in de buurt. Snel alle spullen ingepakt, zoontje (8 weken) in de auto gezet en naar boord gereden. Lowen heeft een heerlijke dag met zijn papa gehad. Heerlijk om te zien! Slapen deed hij niet zo goed aan boord en dat maar even losgelaten. Ook ontzettend trots op dat ik dat even los kon laten. Anders zou ik nergens meer naartoe kunnen.

13 dagen geleden

Ons meisje is vandaag 9 weken en slaapt de hele week al door🥰. Begin van de week nog tot half 6/6 uur, inmiddels tot 6.30/7.15 uur. (Moest er zelf wel erg aan wennen, dus heb zelf niet al die nachten door geslapen😅, maar dat gaat steeds beter.)

13 dagen geleden

Gisterenavond om 19:30 mijn zoontje in bed gelegd, om 23:00 een fles gegeven, 3x eruit voor speentje, vanmorgen om 06:30 een fles van 180 cc gegeven op aanraden van cb en om 09:54 slaapt hij nog steeds 😱

13 dagen geleden

Reactie op Yvonn

Vandaag ons popje om 19.00 uur na haar flesje in de wieg gelegd ipv beneden ...
Uiteindelijk doorgeslapen tot half 4 🥰

12 dagen geleden

Moet niet gekker worden..ze sliep van kwart over 10 tot kwart over 3😱. Daarna slaapt ze nu nog, alleen had ik ze uit bed gehaald maar blijkbaar was ze in diepe slaap met dromen bewegen en geluiden, dus ze slaapt nu verder boven op me.. ben benieuwd voor hoelang 😱. Mn borsten staan wel op ploffen🤣

7 dagen geleden

Kleine meid (8 weken) heeft geslapen van 20.15 - 01.45 laatste voeding was 19.15. Laatste keer dat ze er zo lang tussen liet was 4 weken geleden

7 dagen geleden

Een flesje eerder op bed gelegd voor de eerste keer, dus na zijn 20:00 fles en niet zijn 00:00 fles. Wel een droomvoeding aangeboden om 00:00. Hij kwam om 4:00 maar ook (denk ik) omdat ie helemaal doorgelekt was en slaapt nu lekker door tot ik hoop 7:30. Maar ik ben heeeeel blij!