236 Reacties
16 dagen geleden
Reactie op Cosiness
Wat goed! Hoe oud is jullie zoontje? Ik wil het rota vaccin ook verzetten, ...
Ze vertelde dat ze de 2e vaccinatie voor 16 weken willen geven en tussen de 1e en 2e moet 4 weken zitten. Dus als ze nu 7 weken is, heb je zeker nog wat marge. Ik zou het gewoon bespreken, volgens mij heb je goed te volgen overwegingen om het te verzetten. Mijn ervaring was vandaag dat ze graag meedenken.
15 dagen geleden
Reactie op Suusk88
We hadden vandaag controle bij het CB en meneer is uiterst gemiddeld qua le ...
Verstandig! Onze kleine had ook buikgriep gehad 1 week voor het vaccin. Wij hebben het toen ook 1 week verzet. Waar ik nu achteraf erg blij mee ben! De bijwerkingen zijn bij haar soort gelijk als buikgriep dus dan had ze het misschien wel dubbelop gehad :(
15 dagen geleden
Onze kleine mop heeft van 8.00 tot 5.00 vannacht doorgeslapen 🩷 alleen om 1.00 even het tutje kwijt m, zo trots hoe goed ze het opeens doet snachts!
14 dagen geleden
Dochtertje vandaag voor het eerst in de middag in haar wiegje geslapen. Weliswaar maar 45 minuten, 2e cyclus lukte niet, maar begin is er. En nu vanaf 20.30 in bedje slaapjes aan het doen, ook wel steeds met korte pauzes er tussen, maar ze ligt nu te slapen. Ipv hele avond alleen op mij willen slapen
14 dagen geleden
Klein boodschapje gedaan met de wandelwagen ondanks ik echt heel moe ben. Nu eten vast gekookt want de kleine slaapt al bijna 1 uur op haar zelf🥳🥳
14 dagen geleden
Reactie op Nathalie 0419
Klein boodschapje gedaan met de wandelwagen ondanks ik echt heel moe ben. N ...
Alleen durf ik nu niet te slapen want ze ligt op haar buik🤣
13 dagen geleden
Mijn vriend vaart en is 2 weken weg en 2 weken thuis. Gisteren lag het schip in de buurt. Snel alle spullen ingepakt, zoontje (8 weken) in de auto gezet en naar boord gereden. Lowen heeft een heerlijke dag met zijn papa gehad. Heerlijk om te zien!
Slapen deed hij niet zo goed aan boord en dat maar even losgelaten. Ook ontzettend trots op dat ik dat even los kon laten. Anders zou ik nergens meer naartoe kunnen.
12 dagen geleden
Moet niet gekker worden..ze sliep van kwart over 10 tot kwart over 3😱. Daarna slaapt ze nu nog, alleen had ik ze uit bed gehaald maar blijkbaar was ze in diepe slaap met dromen bewegen en geluiden, dus ze slaapt nu verder boven op me.. ben benieuwd voor hoelang 😱.
Mn borsten staan wel op ploffen🤣
7 dagen geleden
Kleine meid (8 weken) heeft geslapen van 20.15 - 01.45 laatste voeding was 19.15.
Laatste keer dat ze er zo lang tussen liet was 4 weken geleden
7 dagen geleden
Een flesje eerder op bed gelegd voor de eerste keer, dus na zijn 20:00 fles en niet zijn 00:00 fles. Wel een droomvoeding aangeboden om 00:00. Hij kwam om 4:00 maar ook (denk ik) omdat ie helemaal doorgelekt was en slaapt nu lekker door tot ik hoop 7:30. Maar ik ben heeeeel blij!