236 Reacties

7 dagen geleden

Dat ik na bijna 10 jaar weer contact heb opgenomen met mijn moeder. Dat mijn kleine meid (8 wk) bij het weegmoment weer zo fantastisch gegroeid is. Dat ik blijkbaar goed borstvoeding op vraag geef en voldoende melk aan kan bieden door puur aan de borst te laten drinken 😊 Dat mijn oudste (3,5) met de dagopvang mee mocht oefenen bij de kleuters en zich daar heerlijk heeft vermaakt Dat ik, ondanks een ochtend weg en een gillende dreumes die niet wilde slapen tussen de middag, het huis spik en span heb gekregen voordat mijn collega’s ‘s middags p kraamvisite kwamen🙌🏻 Best en trots dagje gisteren 😊

7 dagen geleden

We hadden al voordat ik zwanger was de herfstvakantie naar Terschelling geboekt met de (schoon)familie. Vanmorgen opgestaan met onze 12wkn oude baby, ondanks na de voeding alles er uit spugen (wat ze nog maar 2x eerder gedaan heeft) én nog even weer snel poepen toch ruim op tijd de deur uit en haar in slaap gekregen in de auto in de maxi cosi naast mij terwijl ze normaal overdag alleen in de draagdoek slaapt. Zo blij, want vond die 2u durende autorit wel spannend! Straks op de boot (ook 2u) in slaap krijgen heb ik wel vertrouwen in want we hebben de draagdoek ook mee. En nu… genieten van onze vakantie!

7 dagen geleden

Dat onze zoon gister uitzichzelf kon poepen zonder hulp van een klysma.🥰 Hopelijk zet dit door!

7 dagen geleden

Ondanks een hele slechte nacht (3 uurtjes slaap..), voel ik me toch aardig fit!! De afgelopen dagen echt even een dip gehad en qua energie en echt niks in het huishouden kunnen doen. Nu de kracht gevonden om lekker bezig te gaan. Hopelijk werkt de kleine ook goed mee en slaapt hij nu wel lekker even!! 😄

7 dagen geleden

4,5km gewandeld én boodschappen gedaan.. nu de kleine eindelijk in slaap in mn armen 🥰

7 dagen geleden

Sinds een paar nachten slaapt ze na de avondfles van 19.00/19.30 uur tot 03.00/03.30 uur 🥰 en vandaag (ondanks dat ze wat huilerig was) kon ik haar zojuist op bed leggen en ze is zonder huilen of in slaap wiegen gaan slapen. Wauw 🥰

7 dagen geleden

Vanmorgen gesport en nog 45min gewandeld met de kleine. Ook echt lekker om weer eens aan mezelf te werken 🙌🏼

6 dagen geleden

Ik heb zojuist mijn avondeten kunnen koken en kunnen eten los van baby🙌, ze ligt lekker op zichzelf te slapen in de box. De tip van rol een deken op een doe het tussen de benen en achter de rug is echt geniaal!!

6 dagen geleden

Reactie op loisceleste

Vanmorgen gesport en nog 45min gewandeld met de kleine. Ook echt lekker om ...
Ik heb dit ook gedaan vanmiddag en voel me herboren.

5 dagen geleden

Ik ben tekeer gegaan in huis. Fles uitgekookt, keuken schoongemaakt, soep voor vanavond gemaakt, het hele huis gestofzuigd én gedweild, rommeltjes opgeruimd, drie wassen gedraaid en uitgehangen of in de droger gedaan, bed verschoond en een monstergrote was opgevouwen en opgeborgen. Tsja, en ik wilde nog wat dingen voor mezelf doen, maar daar is geen ruimte voor helaas.

5 dagen geleden

Reactie op Fabienne07

Mijn vriend vaart en is 2 weken weg en 2 weken thuis. Gisteren lag het schi ...
Hé wat toevallig, mijn vriend vaart ook! Ik ben mega trots dat ik de eerste vaart sinds de geboorte van onze tweede heel goed ben doorgekomen. Vond 4 weken alleen met de meisjes spannend, maar we konden onze draai heel goed vinden. Nu hij weer thuis is voelt alles zo luxe (langer douchen, niet voor allebei er meteen uitmoeten etc etc).

5 dagen geleden

Reactie op JuBo

Hé wat toevallig, mijn vriend vaart ook! Ik ben mega trots dat ik de eerste ...
Ja voordat mijn vriend weg moest heb ik me zo druk gemaakt over of ik het wel alleen kon, maar dat lukt uiteraard haha. Als hij thuis is voelt het als vakantie 😂. Ik kan meer mijn ding doen en hij vindt het heerlijk om met ons zoontje bezig te zijn. Het voordeel is ook dat als hij thuis is, is hij ook echt thuis. Hij komt niet elke dag savonds laat vermoeid thuis. Ik laat hem meestal 1 dag even zijn ding doen om bij te komen, maar verder is het super.

5 dagen geleden

Reactie op Fabienne07

Ja voordat mijn vriend weg moest heb ik me zo druk gemaakt over of ik het w ...
Ja mega herkenbaar!

4 dagen geleden

Zoooo ons meisje sliep gisteravond zo slecht, maar nu heeft ze 2x een blok van 4,5/5u geslapen🙌 Nu nog een beetje drinken en dan hoop ik dat ze nog meer slaapt want ik zit nog te knikkebollen🤣

4 dagen geleden

Okay misschien is het voor de meeste vrouwen niet echt een ‘wow’ ding, maar heb eindelijk na WEKEN de baby op zijn buik kunnen leggen om te slapen. Hij ging even protesteren, maar was zo moe dat hij het opgaf🤣. Pfoe. En nog in de box in de woonkamer ook nog met mijn dreumes die zo hier en daar rekening houdt om stilletjes te spelen (super cute dat hij dat zelf deed). Mag ik meer van zulke dagen? 🤗

4 dagen geleden

Na bijna 11 weken fulltime kolven en live voeden met tepelhoedje, is het vandaag voor het eerst zonder tepelhoedje gelukt!

4 dagen geleden

Na de hele ochtend en een groot deel van de middag te hebben gehuild lijkt ons jongetje het grijpen ineens echt ontdekt te hebben. Super schattig om te zien hoe blij hij is nu het hem goed lukt om zijn speelgoed aan te pakken! En ik ben stiekem ook een beetje trots op mezelf dat ik zo'n huildag helemaal in mijn eentje heb overleefd.

4 dagen geleden

Reactie op MrsPoppie

Na de hele ochtend en een groot deel van de middag te hebben gehuild lijkt ...
Zeker goed om trots te zijn. Ik zat ook alleen met een huilende baby vandaag en dat valt niet mee

3 dagen geleden

Mijn kindje slaapt nog!! Ik ben dan wel wakker om 6 uur maar het gaat er om dat hij nog slaaaaapt. Hopelijk pakt hij dit door en slaapt hij voortaan wat door in de nacht 🙏🏼

3 dagen geleden

Ons kleine meisje heeft vanmorgen een wen ochtend gehad op het kdv. Super trots dat ze het heel goed heeft gedaan🍀💖. En mama heeft het ook overleefd, al had die er wel moeite mee😅🙈