De titel zegt het al. Wat heb jij vandaag gedaan waar je trots op bent? Of wat heeft je kindje gedaan waar je trots op bent? Een topic om even te pronken dus!
Ik ben trots dat mijn zoontje van vandaag 4 weken in de nacht 4 uur tussen de voedingen kan laten. Bij mijn eerste zoontje duurde dat bijna 4 maanden 🥴
Mijn baby is 2 weken oud en gisteren deden we tummy time voor het eerst! Kleine meid ging haar hoofd al optillen! Zo trots he 😊😊
En vandaag was ik de hele dag voor het eerst alleen met mn meissie. Ik heb ook 2 wassen gedraaid, afwas gedaan, vaatwasser uitgeruimd en gekookt! Ben zo trots. Vorige week lag ik nog in het ziekenhuis met 40 graden koorts 😊😊😊
Gisteren voor het eerst een stukje gewandeld met z'n drieën na m'n ongeplande keizersnede en m'n baarmoeder ontsteking waar ik nog last van heb (maar waar ze pas over een paar weken iets aan kunnen doen)
Op ons gezin. Hoe we er nu staan met z'n allen na het overlijden van ons zoontje/broertje 2,5 jaar geleden. Vandaag zou hij 3 geworden zijn. Zware jaren achter de rug, maar we staan er nog steeds samen. En nu met een dochter/zusje rijker 🥰
Zoontje met papa mee naar buiten voor een lange wandeling, ik alleen thuis met dochter (2.5 jaar). Samen koekjes gebakken en versierd.
Zoontje heeft de eerste 10 dagen in het ziekenhuis gelegen ivm zware long infectie, ik merk dat ik het moeilijk vind om even niet bij hem te zijn. Dus trots dat ik dat het "toegestaan" en even 1 op 1 tijd met de peuter heb doorgebracht!
Vandaag op het inloopspreekuur even wezen wegen. In 13 dagen is onze zoon 626gr aangekomen.🙌
Bij de eerste kwam mijn borstvoeding heel moeizaam op gang maar deze keer gaat het zo soepel en hij groeit zo goed ❤️❤️
Vandaag op het inloopspreekuur even wezen wegen. In 13 dagen is onze zoon 6 ...
Onze dochter ook 500 gram aangekomen in 1,5 week! Bij mijn oudste ging het ook veel moeizamer met voedingen en daardoor ook met aankomen, dus dit is zo anders!
Onze dochter ook 500 gram aangekomen in 1,5 week! Bij mijn oudste ging het ...
Ik herken dat ook. Bij mijn eerste ging ik zelfs bijna wekelijks naar het CJG omdat er echt zorgen waren over zijn groei. Wat heb ik me daar druk over gemaakt.
Nu is die kleine alweer ruim 1,5 kilo zwaarder dan zij geboortegewicht en heb ik een heerlijk bolle baby. Zo fijn om die zorgen deze keer niet te hebben. Maakt het geven van borstvoeding nog fijner!
Ons meisje sliep van 00.00 tot 04.00! Daarna helaas niet meer geslapen tussen de volgende voedingen in, maar tussen 10 en 11.30 samen nog geslapen. Eerste helft trots op haar, tweede op mezelf dat ik me er aan toe kan geven zonder schuldgevoel 😊
Ons meisje sliep van 00.00 tot 04.00! Daarna helaas niet meer geslapen tuss ...
Ons meisje (8 weken oud) sliep vannacht van 19.45 uur tot 05.45 uur. Met alleen een ‘gedwongen’ slokje vanuit mij om 03.00 uur want mijn borsten knapten uit elkaar! 🤓