232 Reacties
één maand geleden
Dat ik 3 kwartier heb kunnen wandelen met mn dochter. Lekker even die frisse lucht!
één maand geleden
Baby 5 weken oud. Vandaag voor t eerst even bij oma “achtergelaten” zodat ik, mijn man en onze peuter iets met z’n drietjes konden doen ☺️
één maand geleden
Trots op mijn zoontje die het zo goed doet, geboren 50 cm en 3300 gram, nu 5 weken verder 56 cm en 5375 gram ❣️
één maand geleden
Mijn zoontje heeft voor het eerst 3 uur 's middags geslapen. En daarna smiddags in de draagzak een wandeling gemaakt zonder strubbelingen, lekker verder dutten.
Mama blij en zoontje blij.
één maand geleden
Onze dochter (morgen 6 weken) was al een weekje van 3 nachtvoedingen (voedingen tussen 19u en 7u) naar 2 gegaan, waar ik heel blij mee was. Nu heeft ze al twee avonden een beetje ‘geclusterd’ en om half 9/kwart voor 9 nog gedronken en dan pas rond 2u en gisteren kwart voor 6 en vandaag 6u weer. Hierdoor hadden wij gewoon een beetje een avond met wat tv kijken tussen het voeden door en sta ik nu wel gewoon om 6u met haar op. Voor mijn gevoel heb ik er dan ‘s nachts maar 1x uit gehoeven, dus een stuk beter! Misschien gaat ze dat tweede stuk van de nacht binnenkort ook nog wel iéts langer slapen? 🙊 (Wishfull thinking haha)
één maand geleden
Ik ben er trots op dat ik steeds meer voor mezelf en vooral voor onze baby leer op komen
Voor dat onze dochter geboren was vond ik het lastig om assertief te zijn
Sinds de geboorte van mijn dochter is er een soort leeuwin vanbinnen ontstaan
Die voor zichzelf en haar kind op komt
één maand geleden
Ik ben trots dat ik zojuist voor het eerst het badje van onze zoon helemaal alleen heb gedaan ☺️ was erg spannend voor mij maar die kleine man vond het allemaal prima zo