De titel zegt het al. Wat heb jij vandaag gedaan waar je trots op bent? Of wat heeft je kindje gedaan waar je trots op bent? Een topic om even te pronken dus!
Trots op het feit dat ik al stukken buiten kan lopen terwijl de ongeplande keizersnede nog geen 4 weken geleden is, ik de eerste 10 dagen na bevalling amper in bed heb kunnen liggen én ik nu nog met een baarmoeder ontsteking loop
Vandaag heeft ons meisje een echo gehad. Ze heeft een kuiltje boven haar billen, wat kan wijzen op een verborgen open ruggetje. Maar alles is goed en ze was zo flink! 🥰🩷
Vandaag op bezoek geweest bij bonus opa en oma. Ventje was zo rustig en viel vredig in slaap in hun beide armen. Zo leuk om hen zo blij te maken met een bezoekje met de kleine baby.
Trots dat ons kindje na 5 weken ziekenhuis thuis is. Ze is heel kritiek geweest maar heeft laten zien hoe sterk ze is. We hebben nog een lange weg te gaan samen.
Dat ze net 5 kwartier in haar eigen bedje een dutje heeft gedaan en daarna de 30ml van het ‘oefenflesje’ met afgekolfde melk zo opdronk! Nu wel weer heel onrustig aan de borst 😂
Voor het eerst de deur uit geweest om iets voor mezelf te gaan doen en uiteindelijke was het heerlijk en kwam ik mega vrolijk weer thuis bij een blije baby met haar vader 😍
Dat ik aanstaande vrijdag 2 maanden volledige borstvoeding geef aan mijn dochtertje én dat ik steeds beter om kan gaan met mijn spugende kinderen. Zoon was vandaag ziek en dus overgeven en ik heb emetofobie, maar ik heb het steeds beter onder controle! 🩵
Dochterlief had vandaag een regeldagje
Desondanks zijn we toch er op uit gegaan om ergens een koffietje te drinken
We vonden het spannend maar toch door gezet