233 Reacties

één maand geleden

Reactie op ND93

Jaloers! Hier zoontje van 4 weken en tussen 19u en 07u zitten gemiddeld nog ...
Pittig! Hopelijk wordt dat bij jullie ook snel beter ❤️

één maand geleden

Trots op het feit dat ik al stukken buiten kan lopen terwijl de ongeplande keizersnede nog geen 4 weken geleden is, ik de eerste 10 dagen na bevalling amper in bed heb kunnen liggen én ik nu nog met een baarmoeder ontsteking loop

één maand geleden

Durf het bijna niet te zeggen maar ons kleine meisje van 4 weken slaapt sinds een aantal dagen zowat de hele nacht al door 😳❤️

één maand geleden

Vandaag heeft ons meisje een echo gehad. Ze heeft een kuiltje boven haar billen, wat kan wijzen op een verborgen open ruggetje. Maar alles is goed en ze was zo flink! 🥰🩷

één maand geleden

Vandaag op bezoek geweest bij bonus opa en oma. Ventje was zo rustig en viel vredig in slaap in hun beide armen. Zo leuk om hen zo blij te maken met een bezoekje met de kleine baby.

één maand geleden

Trots dat ons kindje na 5 weken ziekenhuis thuis is. Ze is heel kritiek geweest maar heeft laten zien hoe sterk ze is. We hebben nog een lange weg te gaan samen.

één maand geleden

Dat ik al 8.5 weken borstvoeding mag en kan geven!❤️

één maand geleden

Dat ik de hele bovenverdieping grondig heb kunnen opruimen en schoonmaken!

één maand geleden

Dat ze net 5 kwartier in haar eigen bedje een dutje heeft gedaan en daarna de 30ml van het ‘oefenflesje’ met afgekolfde melk zo opdronk! Nu wel weer heel onrustig aan de borst 😂

één maand geleden

Reactie op Fenke1994

Dat ze net 5 kwartier in haar eigen bedje een dutje heeft gedaan en daarna ...
Haha grappig, hier net zo flesje gegeven en die kwam er met een rotvaart weer uit🫣 gelijk momguild. Straks maar gewoon weer de borst

één maand geleden

Dat ik samen met mijn meisje van 3 weken oud naar een borstvoedingscafe ben geweest!

één maand geleden

Dat de kleine man zo goed groeit, :)

één maand geleden

Trots dat ik de eerste woensdag met twee kinderen en zonder mijn man heb overleefd!

één maand geleden

Dat onze zoon in krap een maand 1kg is aangekomen op uitsluitend borstvoeding!

één maand geleden

Voor het eerst de deur uit geweest om iets voor mezelf te gaan doen en uiteindelijke was het heerlijk en kwam ik mega vrolijk weer thuis bij een blije baby met haar vader 😍

één maand geleden

Dat mijn 2 jongens (3 jaar en 3 weken) allebei heerlijk liggen te slapen na een relaxte avond. ❤️

één maand geleden

Dat ik aanstaande vrijdag 2 maanden volledige borstvoeding geef aan mijn dochtertje én dat ik steeds beter om kan gaan met mijn spugende kinderen. Zoon was vandaag ziek en dus overgeven en ik heb emetofobie, maar ik heb het steeds beter onder controle! 🩵

één maand geleden

Dochterlief had vandaag een regeldagje Desondanks zijn we toch er op uit gegaan om ergens een koffietje te drinken We vonden het spannend maar toch door gezet

één maand geleden

Dat onze dochter in haar eigen bed heeft geslapen van 2145 tot 0245 en van 0315 tot 0620😍

één maand geleden

Dat ik een gigantisch ontplofte poepluier heb weten te verschonen zonder in de stress te raken 💩