236 Reacties

één maand geleden

Na een onrustige nacht en ochtend wilde ik heel graag een dutje doen. Zoontje viel uiteindelijk in de Wandelwagen in slaap. Ik twijfelde of ik hem over kon leggen in bed. Niet gedaan: we hebben samen nog 2 uur (🤩) buiten geslapen 🤣

één maand geleden

Ik heb 160 ml gekolfd na de ochtendvoeding🥳

één maand geleden

Dat de kleine meid van 4 weken zo goed drinkt aan de borst. Ze mega hard groeit en door het clusteren savonds nu 6 uurtjes tussen de voedingen heeft gelaten in de nacht, dat betekend voor het eerst 5 uurtjes slaap aan 1 stuk voor deze vermoeide mama🩷

één maand geleden

Reactie op Cheyenne96

Dat de kleine meid van 4 weken zo goed drinkt aan de borst. Ze mega hard gr ...
Wat goooeeed!! Hier ook een baby van 4 weekjes met vannacht voor het eerst vijf uurtjes slaap! 💪🏼 Hoeraaaaa voor ons en hopen dat ze dit doorzetten!!

één maand geleden

Ondanks een zware start met een prematuur en dysmatuur die nog niet volledig kan drinken aan de borst met 6 weken ik en mijn kindje stug blijven oefenen en trippel voeden om ons doel te bereiken. 🩷

één maand geleden

Voor het eerst geen poep snachts! Dus niet verschoond! Oke, wel 3 nachtvoedingen..

één maand geleden

Vannacht heeft ons dochtertje van 23u tot 02.15 geslapen en kwam daarna pas weer om 05.15 en is zelfs na die voeding nog in slaap gevallen terwijl de dagen ervoor ze na 4u_5u snachts niet meer kon slapen door kramp. En vandaag naar fysio geweest en boodschappen gedaan, soep vast gemaakt voor avondeten omdat ik alleen eet.

één maand geleden

Ondanks een regel/cluster/sprong dag, toch tijd gevonden om het huis op te ruimen én te koken!

één maand geleden

Mijn baby heeft vannacht van 23.45 uur tot 06.00 uur geslapen! Heerlijk!! 🥳 Mijn borsten waren daar iets minder blij mee haha!!

één maand geleden

Het is nu 03.30u en dit is pas de eerste voeding sinds 21.30! Record!!!

één maand geleden

Ik heb een jaar lang met hangen en wurgen bv gegeven aan onze eerste. Nooit stuwing gehad in de kraamperiode. Ik kon nooit genoeg kolven op het werk dus we moesten aanvullen met kv. Na een half jaar kreeg ik niet meer vanzelf een tsr en moest ik oxytocine neusspray gebruiken. Alsnog trots dat ik dat een jaar heb volgehouden hoor, maar wat een uitdaging was het toen. En nu na 6 weken kolf ik na een ochtendje werken gewoon 240ml in 1 kolfbeurt. Ik weet niet wat me overkomt en verbaas me er zo over hoe beide keren zo van elkaar kunnen verschillen.

één maand geleden

Vandaag voor het eerst de dag gedraaid met onze dreumes en 6 weken oude baby! Boodschappen gedaan, gekookt en zelfs het huis schoon kunnen houden. Veel te veel scherm tijd en omkopen met chips van de dreumes. Maar ik ben zeer tevreden 😁

één maand geleden

Mijn baby huilt vaak juist in de kinderwagen en wordt er wakker van ipv dat ze er van in slaap valt. Laatst eens geprobeerd juist in haar wakker tijd te gaan zodat ze lekker kan kijken, en dat ging best goed. Toen kleine rondjes steeds dichtbij huis gedaan, en vandaag zelfs gedurfd het park in te gaan om daar een kort rondje te doen. Ze spuugde in steeds iets kortere intervallen haar speen uit en ging dan een beetje huilen, maar verder ging het wel heel goed! 😂👏

één maand geleden

Dat ik actief om hulp en begeleiding vraag bij het CB, lactatiekundige en bekkenfysio. Terwijl ik echt zo'n troela ben die dat altijd vermijdt of uitstelt.

één maand geleden

Reactie op Suusk88

Ik heb een jaar lang met hangen en wurgen bv gegeven aan onze eerste. Nooit ...
Heeeel fijn!! Ik kolf nu ook zoveel makkelijker dan bij de eerste. Ik heb haar wel 2 jaar gevoed, maar kolfde vrijwel standaard fe weinig. Kolfde toen vaak 4 a 5x per dag om 3 flesjes te vullen Maar ehh als ik me niet vergis zijn wij op dezelfde dag ongeveer bevallen. Hoezo ben jij al aan het werk?!

één maand geleden

Vandaag alleen met de kleine op nacontrole geweest in het ziekenhuis ivm de keizersnede. Voor het eerst (na een mini test ritje vorige week) met de auto. Heb bv gegeven tijdens de afspraak, met de kleine rondgelopen in het ziekenhuis, want ze wilt niet in de maxicosi en moesten tijdje wachten en dat ging ook super goed. Voelt als een overwinning :)

één maand geleden

Gisteren voor het eerst alleen met ons meisje naar de stad gereden, geshopt, en weer terug. Vandaag komt mijn vriend terug, trots dat ik de 10 dagen zonder hem zelf overleefd heb!

één maand geleden

Vandaag voor het eerst alleen met peuter en baby naar de stad geweest. Gelukkig luisterde peuter voor zijn doen heel goed 😂🥰

één maand geleden

Reactie op ND93

Heeeel fijn!! Ik kolf nu ook zoveel makkelijker dan bij de eerste. Ik heb h ...
Oh wat heerlijk dat jouw ervaring ook zo is! Ik zit in de gemeenteraad en heb daar ook nog verlof tot half november. Maar mijn fractie had dit weekend fractieweekend en ik ben een dagdeel aangesloten omdat ik anders teveel zou missen voor mijn gevoel 😬 wel gek hoor om in je eentje op pad te gaan en paar uur van huis te zijn. Na afloop keek ik scheel van vermoeidheid 🤣🤣

één maand geleden

Reactie op Suusk88

Oh wat heerlijk dat jouw ervaring ook zo is! Ik zit in de gemeenteraad en ...
Haha ja dat geloof ik. Ik had vandaag mijn nacontrole bij de bekkenfysio dus was een uurtje los van de kleine. Dat voelde al vreemd!