236 Reacties
één maand geleden
Onze dochter heeft de hele nacht in haar eigen kamertje geslapen zonder te huilen 🫶🏼.
één maand geleden
Dat ik al 3 van de 4 dagen alleen erop heb zitten. Met kleuter van bijna 4 en baby van 5 weken. En dat ondertussen nog steeds het huis aan kant is, de was gedaan is, er elke avond vers eten op tafel staat en we elke dag ook buiten zijn. Morgenavond komt mijn man weer thuis, kijk ik toch wel naar uit, maakt het allemaal een stuk makkelijker 😅
één maand geleden
Ik ben trots op mijzelf omdat ik mijn grenzen duidelijk aangeef ondanks dat mensen hier niet leuk op reageren..
één maand geleden
Ik heb lekschalen aangeschaft en ik ben gewoon trots op wat er nog extra uitlekt🤣, dat wordt dalijk ingevroren voor badjes ipv dat het in de pads trekt en in de prullenbak verdwijnt
één maand geleden
Mijn kindje is met 5 weken uit logeren geweest bij zijn oma en hij heeft het super goed gedaan! Lekker geslapen en goed gedronken. Zo trots!! ❤️
25 dagen geleden
Met mn zoontje voor het eerst alleen op pad geweest zonder partner. Naar een verjaardagsfeest met 30 man, een uur rijden. Vuurdoop. En dat ging goed! Zoontje in de draagzak en hij sliep lekker en we zijn lekker op tijd weer weggegaan.
25 dagen geleden
Dochter van morgen 6 weken die nu 2 nachten achter elkaar heeft ‘doorgeslapen’. Gisteren 6,5 uur en vannacht zelfs 7,5 uur. 🙏🏻 Ik geef borstvoeding op verzoek, er hoeft van mij niet zo lang tussen te zitten, maar wel intens fijn om even bij te komen 😄 morgen kan het opeens weer anders zijn 🙈
24 dagen geleden
Reactie op Nathalie 0419
Ik heb lekschalen aangeschaft en ik ben gewoon trots op wat er nog extra ui ...
Ja die dingen zijn top. Ik heb een siliconen lieveheersbeest en het is soms echt wel veel wat lekt. Als je het direct na opvangen( ik vang 1kant op terwijl ik met andere kant voedt) koelt kun je het ook gewoon nog geven, bijv. Met oefenflesjes vanaf 8 weken volgens mij.