236 Reacties

23 dagen geleden

Dat Silvian na een drama dag gisteren (sprong 2), vandaag super relaxed was en gezellig heeft zitten 'kletsen' met mijn oma (zijn overgrootoma) van 90 😁 dit soort momentjes zijn echt goud waard ❣️

23 dagen geleden

De kleine lag on 19u15 slapend in bed! Eerste keer zo vroeg, tegelijk met z'n peuter zusje🙏🙏🙏 Ik wist niet wat me overkwam! Van doorslapen is nog lang geen sprake overigens. Hij heeft om 22u, 0.30u, 3.30u en nu om 5u weer gedronken 🤣🥲

23 dagen geleden

Zoontje sliep 2130 tot 0530. Nu ik nog.

23 dagen geleden

Ik ging voor na controle bij de verloskundige, vond ze super leuk om de kleine te zien! 😁(Ze kon helaas mijn bevalling niet afmaken, maar was er een gedeelte wel bij) Die gaf mij echt een mega compliment over hoe ik kan bevallen😁!! Dat voelt toch echt super om dat van een ervaren verloskundige te horen

23 dagen geleden

Vanochtend een ‘rondje’ gewandeld en 12000 stappen gezet. Zelfs onderweg voor het eerst zo buiten borstvoeding gegeven 🥹. Ik heb mezelf voorgenomen elke ochtend te gaan wandelen nadat ik peuter heb weggebracht naar de opvang. 🤞🏼

23 dagen geleden

Een volledige pedicure kunnen doen voor mezelf tijdens de baby zijn dutje😳

21 dagen geleden

Reactie op Didiizzy

Vanochtend een ‘rondje’ gewandeld en 12000 stappen gezet. Zelfs onderweg vo ...
Inmiddels de derde ochtend een rondje wezen wandelen van min. 5 km. Hopelijk zo langzaam mn bekken versterken 🥹

21 dagen geleden

De uitslag van de hielprik is binnen, en die was goed🥳

21 dagen geleden

Mijn dochter van 8 weken heeft in haar co sleeper geslapen vanmorgen! Trotse mama! ♡

21 dagen geleden

Vorig jaar van 68kg naar 83 kilo gegaan met de zwangerschap van ons sterrekindje. Daarna naar 90 in deze zwange

21 dagen geleden

Reactie op braam0

Vorig jaar van 68kg naar 83 kilo gegaan met de zwangerschap van ons sterrek ...
Zwangerschap. Nu 12w na de geboorte weer op 73 kg 💪🏼. Ik ben heul blij

20 dagen geleden

Ik ben vandaag voor het eerst sinds de bevalling naar de Posbank geweest en we hebben daar een heel eind gelopen. De kleuter heeft met minimaal gezeur het hele eind meegelopen. Ergens zijn we wel van de buggy/rolstoelroute geraakt en moesten we een eind omlopen 😬😬 de baby heb ik onderweg 2 keer gevoed en die heeft verder tevreden naar de bomen zitten kijken. Ik heb nu achteraf wel flink rugpijn dus waarschijnlijk (door het omlopen) toch teveel gedaan maar het is zo ontzettend fijn dat ik na een ellendige zwangerschap eindelijk weer een beetje kan wandelen!

19 dagen geleden

Na enige overtuiging van mijn vriend met vriendinnen twee nachtjes weg. Mis mijn kleintje gigantisch en was een mega voorbereiding, maar alles gaat super goed met onze beebs en ik heb een top weekend. Dank je wel schatje

19 dagen geleden

Reactie op Suusk88

Ik ben vandaag voor het eerst sinds de bevalling naar de Posbank geweest en ...
Ow de Postbank is ook zo mooi en wat een leuke foto! Snap dat je trots bent. Nu hopen dat je rugpijn snel wegtrekt

18 dagen geleden

Trots op mijn oudste dochter die een geweldig lieve grote zus is! 💜

16 dagen geleden

Dat het nog steeds lukt om fulltime borstvoeding te geven 🙌🏼

16 dagen geleden

Reactie op loisceleste

Dat het nog steeds lukt om fulltime borstvoeding te geven 🙌🏼
Ik lees dit en voel meteen de emoties opwellen. Zo goed om even stil bij te staan dat we daar trots op mogen zijn! 🥹 Zelf ben ik er trots op dat ik nu al 24u zonder tepelhoedje voed! Misschien wel nooit meer nodig?! 🤞🏼

16 dagen geleden

We hadden vandaag controle bij het CB en meneer is uiterst gemiddeld qua lengte en gewicht (net als broer en zus) en groeit dus perfect op borstvoeding 🙌 Ook trots dat ik heb besproken dat we het rota vaccin graag willen verzetten. Mijn vrouw, zoon en dochter hebben net buikgriep gehad en ik denk dat ik en de baby de dans ontsprongen zijn maar dat weet ik niet zeker. Zit me niet helemaal lekker dat wij mogelijk nog buikgriep krijgen en hij daar bovenop die vaccinatie heeft gehad. Ook is hij momenteel in de nacht niet weg te leggen door verborgen reflux, daar kunnen we nu eigenlijk geen krampen bij hebben. Bovendien gaan we volgende week een weekje weg en we zouden dan in het hoogtepunt van de klachten zitten. De verpleegkundige was heel begripvol en het was geen probleem om 2 weken te verzetten. Blij dat ik het heb aangegeven.

16 dagen geleden

Reactie op Fenke1994

Ik lees dit en voel meteen de emoties opwellen. Zo goed om even stil bij te ...
Oh wat fijn!!! Deze 24u heb je al in de pocket maar zal duimen dat het zonder blijft lukken.

16 dagen geleden

Reactie op Suusk88

We hadden vandaag controle bij het CB en meneer is uiterst gemiddeld qua le ...
Wat goed! Hoe oud is jullie zoontje? Ik wil het rota vaccin ook verzetten, maar vind het toch wel spannend om het aan te kaarten. Bang dat ze me toch om gaan praten o.i.d. 🙈. Maar ons meisje is vorige week grieperig geweest en heeft de afgelopen dagen erg last van krampjes, dus wil haar even wat rust geven. Ze is nu 7 weken, dus we hebben volgens mij wel wat speling qua eerste druppels 😊